• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe Philips 8000 en 9000 serie met CI+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vadaag een CI slot met kaart gevuld op een LCD amblight (PH) TV gezien.
Ik moet zeggen knap staaltje werk om het slot zo te plaatsen dat het kaartje een schaduw op de muur geeft:cry:
Om deze reden dan toch maar een los kastje:sad:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor!!!!!!
Welke heb je????
Hebben meer mensen hier last van?
Wat idioot zeg, niet goed over nagedacht zeker door de mensjes van Philps....
 
Ik de smartcard en de cam in minn tv gedaan maar er gebeurd helemaal niets, zenderinstallatie helpt ook niet.
Moet je iets activeren???? (smartcard is geactiveerd)

klopt het dat de cam er moeilijk ingaat??
type 37pfl9604
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb precies dezelfde stappen doorlopen en gisteren mijn smardcard online geaktiveerd. Maar helaas ik krijg bij alle zenders BEHALVE nld1 de melding: Gecodeerd programma.

Vervolgs de tv uitgezet en weer aangezet op nld2 met als gevolg de melding dat er een zender update beschikbaar is. Dus de tv in standby gezet om deze te installeren maar helaas nog geen resultaat.

Iemand nog een idee of maar rustig afwachten.

Type philips: 42PFL8404H / 12
Vanmiddag ook maar even de CAM gekocht, maar helaas geen succes. Type 32PFL8404H/12. Het vervelende is dat mijn smartcard in mijn decoder nu de melding E06 geeft (smartcard defect). Ik heb overigens dus mijn huidige kaart gebruikt en niet de kaart uit het CAM-pakket.
 
De dealer is vandaag geweest met de software en de CI+ kaart om het hele zaakje te installeren. In tegenstelling tot wat ik gister meldde, is het toch niet de nieuwste software die hij bij zich had. De authenticatie van de cam loopt niet verder dan 20% :evil::evil::evil: . Nu gaat hij informeren bij Philips hoe het probleem op te lossen. Is eigenlijk toch wel een tegenvaller omdat ik er stiekum op gerekend had dat het vandaag zou gaan werken.

philips heeft nog geen software om dit probleem te verhelpen. Ze verwachten volgende week de software uit te brengen.
 
Bedankt voor je reaktie. Ik had het inmiddels gelezen.

Blijft vreemd dat modellen uit dezelfde reeks verschillend reageren op de cam. Een 7404 model uit produktieweek 24 werkt wel terwijl hetzelfde model uit week 25 niet werkt :? .... Geproduceerd in hetzelfde land en waarschijnlijk dezelfde fabriek. Misschien had de medewerker uit week 24 een weekje vrij :roll:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het vervelende is dat mijn smartcard in mijn decoder nu de melding E06 geeft (smartcard defect).
Vaak is het ook gewoon een kwestie van slechte contacten heb ik gemerkt.

Deze E06 melding zie ik ook vrij regelmatig als ik de kaarten weer eens wissel tussen de verschillende decoders hier.
Even de contacten oppoetsen en/of meerdere keren insteken verhelpt dit dan weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan