• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Firmware update in week 3 of 4?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb dat nog niet

geprobeerd heb de kabel er wel liggen zal er eens goed naar kijken of er een verschil is waar te nemen in diepte en scherpte ? je hoort van me
 
heb hem effe achter de component uitgang

geplaatst en ik moet zeggen dat er iets meer scherpte in zit en iets meer diepte maar het verschil is niet zo groot dat er echt mag wordt gesproken van een verschil van dag en nacht ,nee het wordt er nog steeds niet veel beter van ,waar ik wel een aardig verschil in zag is de kleuren opbouw van twee dezelfde beelden bij component gebruik zijn de kleuren iets heftiger ,maar dat heeft niet veel uit te maken met de kwaliteit, kwestie van de tv iets anders instellen ,gr een hd fan
 
updaten

Begrijp dat het updaten nog even op zich laat wachten.
Heb vandaag HD decoder Humax gekocht ben zelf een leek op dit gebied en leer veel van jullie gedreven digifreaks haha.
als er geupdate moet worden tzt hoe gaat dat in zijn werk?
Alvast bedankt!!
 
Begrijp dat het updaten nog even op zich laat wachten.
Heb vandaag HD decoder Humax gekocht ben zelf een leek op dit gebied en leer veel van jullie gedreven digifreaks haha.
als er geupdate moet worden tzt hoe gaat dat in zijn werk?
Alvast bedankt!!

Ik zou zeggen; neem eens een kijkje in het menu van je onlangs aangeschafte Humax.
Dan zul je het 1 2 3 tegenkomen.
Ik neem aan dat je sowieso in het menu moet zijn om "dingen" in te stellen, of desnoods uit pure niewsgierigheid....
 
Ik vraag me trouwens af of je zelf een humax 5000 gebruiker bent. Als wij (Ziggo / Copaco) mensen uitnodigen om ons te demonstreren dat het beeld zoveel slechter is dan hoor ik vervolgens niets meer.

Als ik mij aanmeld als tester of meld dat ik op twee ISF gecalibreerde Pioneerschermen de Humax, de Samsung en een Topfield sat.decoder heb draaien meldt zich niemand van Ziggo/Copaco.

Helaas is de proefopstelling niet meer opgesteld, maar nog steeds is iemand van Copaco van harte welkom en zal ik het kwaliteitsverschil in SD graag demonstreren. Twee verschillende Humax decoders kwamen beiden niet zo goed uit de verf op deze schermen als de Samsung.
Anoniem, jullie zijn welkom !
 
Als ik mij aanmeld als tester of meld dat ik op twee ISF gecalibreerde Pioneerschermen de Humax, de Samsung en een Topfield sat.decoder heb draaien meldt zich niemand van Ziggo/Copaco.

Helaas is de proefopstelling niet meer opgesteld, maar nog steeds is iemand van Copaco van harte welkom en zal ik het kwaliteitsverschil in SD graag demonstreren. Twee verschillende Humax decoders kwamen beiden niet zo goed uit de verf op deze schermen als de Samsung.
Anoniem, jullie zijn welkom !

stuur me je gegevens maar per PM
 
Weet je het zeker? Hengelo is wel een eindje rijden vanuit Enhuizen...
 
Weet je het zeker? Hengelo is wel een eindje rijden vanuit Enhuizen...

Ja,toch wel…..:)
In mijn ogen zijn anoniem en snowmaster ec ht de toppers in dit gebied.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan