• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verschil tussen per en vanaf 1 juli?

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

RonS

Misschien ietwat offtopic, maar ik wil toch ff reageren:

Wat me zoal opvalt in de diverse postings is de negatieve en vooral zeikerige manier van reageren van diverse forumleden op de snelheidsverhoging van Ziggo. Zó veel ontevreden mensen...... Hoe lang er al niet gediscuseerd wordt over wanneer de verhoging ingaat, dat het allemaal "errug" lang duurt, men het nieuwe modem "nog steeds niet heeft", de mail die verzonden is door Ziggo niet okee is. ( "Hij werkt niet..... :sleep: )
Waarom Leo uit Lutjebroek het al wel heeft, maar Dirk in Drachten weer niet. De snelheidsverhoging bij Arie uit Amsterdam wat "magertjes is " enz enz enz.
Pffffffff..... wát een negatieve energie allemaal.

Misschien wat naiëf van mijn kant, maar ik had nooit gedacht dat er zó veel beroeps-azijn-pissers hier ronddwalen.
Misschien dat een hoop mensen het is ontgaan, maar deze snelheidsverhoging(en) kosten niks ! Je abootje is niet duurder geworden !
En men stelt leuke dingen in het vooruitzicht: Nog 2 x een verhoging !
Valt me mee, dan men nú al niet begint te zeuren over de volgende verhoging naar 80 MB. Wanneer 'ie plaatsvindt, waar ze beginnen met upgraden enzo.....

Mensen, wacht nou gewoon 'es rustig af....
Ga lekker met vakantie, en laat je verrassen als je terug komt.
Er zijn ergere dingen in het leven dan je druk te maken over het wel en wee van een forse gratis snelheidsverhoging.....

Of mag ik dit allemaal niet zeggen ????

Ron

( voor de goede orde; ik ben géén werknemer van Ziggo. Wellicht dat ik iets positiever in het leven sta dan wat andere forumleden alhier )
 
Misschien ietwat offtopic, maar ik wil toch ff reageren:

Wat me zoal opvalt in de diverse postings is de negatieve en vooral zeikerige manier van reageren van diverse forumleden op de snelheidsverhoging van Ziggo. Zó veel ontevreden mensen...... Hoe lang er al niet gediscuseerd wordt over wanneer de verhoging ingaat, dat het allemaal "errug" lang duurt, men het nieuwe modem "nog steeds niet heeft", de mail die verzonden is door Ziggo niet okee is. ( "Hij werkt niet..... :sleep: )
Waarom Leo uit Lutjebroek het al wel heeft, maar Dirk in Drachten weer niet. De snelheidsverhoging bij Arie uit Amsterdam wat "magertjes is " enz enz enz.
Pffffffff..... wát een negatieve energie allemaal.

Misschien wat naiëf van mijn kant, maar ik had nooit gedacht dat er zó veel beroeps-azijn-pissers hier ronddwalen.
Misschien dat een hoop mensen het is ontgaan, maar deze snelheidsverhoging(en) kosten niks ! Je abootje is niet duurder geworden !
En men stelt leuke dingen in het vooruitzicht: Nog 2 x een verhoging !
Valt me mee, dan men nú al niet begint te zeuren over de volgende verhoging naar 80 MB. Wanneer 'ie plaatsvindt, waar ze beginnen met upgraden enzo.....

Mensen, wacht nou gewoon 'es rustig af....
Ga lekker met vakantie, en laat je verrassen als je terug komt.
Er zijn ergere dingen in het leven dan je druk te maken over het wel en wee van een forse gratis snelheidsverhoging.....

Of mag ik dit allemaal niet zeggen ????

Ron

( voor de goede orde; ik ben géén werknemer van Ziggo. Wellicht dat ik iets positiever in het leven sta dan wat andere forumleden alhier )

Ben het (groten)deels met je eens MAAR mischien komt dat ook wel een beetje door ziggo zelf, dit omdat er op de pagina mbt snelheidverhogingen een tijd heeft gestaan vanaf 1 juli en dat daarna opeens is weggehaald.

Van mij mag je alles zeggen, lol... Let wel, zolang het maar een gefundeerde mening is of een feit maar dat is je post wel dus :D
 
Misschien ietwat offtopic, maar ik wil toch ff reageren:

Wat me zoal opvalt in de diverse postings is de negatieve en vooral zeikerige manier van reageren van diverse forumleden op de snelheidsverhoging van Ziggo. Zó veel ontevreden mensen...... Hoe lang er al niet gediscuseerd wordt over wanneer de verhoging ingaat, dat het allemaal "errug" lang duurt, men het nieuwe modem "nog steeds niet heeft", de mail die verzonden is door Ziggo niet okee is. ( "Hij werkt niet..... :sleep: )
Waarom Leo uit Lutjebroek het al wel heeft, maar Dirk in Drachten weer niet. De snelheidsverhoging bij Arie uit Amsterdam wat "magertjes is " enz enz enz.
Pffffffff..... wát een negatieve energie allemaal.

Misschien wat naiëf van mijn kant, maar ik had nooit gedacht dat er zó veel beroeps-azijn-pissers hier ronddwalen.
Misschien dat een hoop mensen het is ontgaan, maar deze snelheidsverhoging(en) kosten niks ! Je abootje is niet duurder geworden !
En men stelt leuke dingen in het vooruitzicht: Nog 2 x een verhoging !
Valt me mee, dan men nú al niet begint te zeuren over de volgende verhoging naar 80 MB. Wanneer 'ie plaatsvindt, waar ze beginnen met upgraden enzo.....

Mensen, wacht nou gewoon 'es rustig af....
Ga lekker met vakantie, en laat je verrassen als je terug komt.
Er zijn ergere dingen in het leven dan je druk te maken over het wel en wee van een forse gratis snelheidsverhoging.....

Of mag ik dit allemaal niet zeggen ????

Ron

( voor de goede orde; ik ben géén werknemer van Ziggo. Wellicht dat ik iets positiever in het leven sta dan wat andere forumleden alhier )
Mee eens. Ik maak me alleen zorgen dat ik sinds 1 juli mijn normale snelheid (5Mb) 's avonds totaal niet meer haal....
 
opzich wel mee eens, geduld is een schone zaak en we krijgen het ook maar!! Ziggo hoeft zijn snelheden niet te verhogen, ze kunnen hier ook een nieuw abbonements vorm voor verzinnen.
Het enige waar ik mij aan kan storen is de onduidelijke communicatie van Ziggo. (of zelfs helemaal niet communiceren, ik heb nog steeds iets gehad)
Het zou fijn zijn als dit allemaal iets duidelijker was gedaan vanaf het eerste moment.
 
(...)
Misschien dat een hoop mensen het is ontgaan, maar deze snelheidsverhoging(en) kosten niks ! Je abootje is niet duurder geworden !
Misschien dat je het niet door had, maar er zijn hier mensen die speciaal voor de snelheids verhoging een Ziggo abbo hebben afgesloten en die (achteraf onnodig) een maand lang met dubbele kosten zitten omdat ze direct per 1 juli wilden profiteren van de snellere verbinding. Als Ziggo beter had gecommuniceerd had ik wat later m'n abbo in laten gaan, geen overlap gehad EN direct het goede modem!.

Ik betaal dus IMHO wel te veel voor mijn internet verbinding: voor maar 20/3mbit was ik nooit overgestapt, 65 euro/maand rekenen voor 20Mbit is niet echt een goeie deal en haast crimineel te noemen. Voor 50/5 is het aan de dure kant, maar er is geen alternatief hier. Voor 120/10 zou het een redelijke prijs zijn.
 
Misschien dat je het niet door had, maar er zijn hier mensen die speciaal voor de snelheids verhoging een Ziggo abbo hebben afgesloten en die (achteraf onnodig) een maand lang met dubbele kosten zitten omdat ze direct per 1 juli wilden profiteren van de snellere verbinding. Als Ziggo beter had gecommuniceerd had ik wat later m'n abbo in laten gaan, geen overlap gehad EN direct het goede modem!.

Ik betaal dus IMHO wel te veel voor mijn internet verbinding: voor maar 20/3mbit was ik nooit overgestapt, 65 euro/maand rekenen voor 20Mbit is niet echt een goeie deal en haast crimineel te noemen. Voor 50/5 is het aan de dure kant, maar er is geen alternatief hier. Voor 120/10 zou het een redelijke prijs zijn.

Dan was je niet overgestapt? Bij afsluiten van de overstap kreeg je toch te horen 20mbit aangezien de snelheden nog niet zijn doorgevoerd of kreeg je te horen direct 50mbit?! Als ik nu nml. naar de ziggo site ga kan ik nergens kiezen om een 50mbit abo af te sluiten dus...

En hoezo er is geen alternatief in enschede?
ADSL kan overal (meja telefoonkabeltje zuigt ;)) maar goed, een realistisch alternatief is er toch wel in enschede?
Bv. https://www.concepts.nl/glasvezel-enschede of https://www.solcon.net/index.php?content=text&Id=74 en er zijn er nog wel wat meer denk ik...
 
Misschien dat je het niet door had, maar er zijn hier mensen die speciaal voor de snelheids verhoging een Ziggo abbo hebben afgesloten en die (achteraf onnodig) een maand lang met dubbele kosten zitten omdat ze direct per 1 juli wilden profiteren van de snellere verbinding. Als Ziggo beter had gecommuniceerd had ik wat later m'n abbo in laten gaan, geen overlap gehad EN direct het goede modem!.

Ik betaal dus IMHO wel te veel voor mijn internet verbinding: voor maar 20/3mbit was ik nooit overgestapt, 65 euro/maand rekenen voor 20Mbit is niet echt een goeie deal en haast crimineel te noemen. Voor 50/5 is het aan de dure kant, maar er is geen alternatief hier. Voor 120/10 zou het een redelijke prijs zijn.

Ehm ... misschien ben je het wel even vergeten maar de beslissing om vroegtijdig naar Ziggo over te stappen heb JIJ genomen. Ik neem tenminste maar even aan dat niemand een Uzi op je gericht hield toen je dat deed. Jij wilde direct profiteren van een hogere snelheid die VANAF 1 juli zou worden ingevoerd. Had dan gewoon wat langer gewacht (zekerheid boven alles) ... en wees tevreden met je krijgt.
 
Dan was je niet overgestapt? Bij afsluiten van de overstap kreeg je toch te horen 20mbit aangezien de snelheden nog niet zijn doorgevoerd of kreeg je te horen direct 50mbit?!
Er was aangekondigd in de media dat per 1 juli de snelheid naar 50Mbit ging, ik heb dus een abbo afgesloten voor 1 juli zodat ik vanaf 1 juli direct 50Mbit zou hebben. Dit bleek dus een fout, mensen die NA 1 juli een abbo afsluiten krijgen schijnbaar direct 50Mbit, daarvoor dus niet. Ik zit nu dus serieus te overwegen mijn abbo op te zeggen en direct een nieuwe af te sluiten.
Als ik nu nml. naar de ziggo site ga kan ik nergens kiezen om een 50mbit abo af te sluiten dus...
Beter kijken: https://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/extra
En hoezo er is geen alternatief in enschede?
ADSL kan overal (meja telefoonkabeltje zuigt ;)) maar goed, een realistisch alternatief is er toch wel in enschede?
Bv. https://www.concepts.nl/glasvezel-enschede of https://www.solcon.net/index.php?content=text&Id=74 en er zijn er nog wel wat meer denk ik...
Nee, dat is maar in een beperkt deel van Enschede leverbaar, overstappen naar Ziggo leek me handiger dan verhuizen.
 
Dan was je niet overgestapt? Bij afsluiten van de overstap kreeg je toch te horen 20mbit aangezien de snelheden nog niet zijn doorgevoerd of kreeg je te horen direct 50mbit?! Als ik nu nml. naar de ziggo site ga kan ik nergens kiezen om een 50mbit abo af te sluiten dus...

En hoezo er is geen alternatief in enschede?
ADSL kan overal (meja telefoonkabeltje zuigt ;)) maar goed, een realistisch alternatief is er toch wel in enschede?
Bv. https://www.concepts.nl/glasvezel-enschede of https://www.solcon.net/index.php?content=text&Id=74 en er zijn er nog wel wat meer denk ik...


In Enschede is het nog niet overal alleen hoogerland, pathmos, de posten, helmerhoek, en roombeek verder is er nog geen glasvezel in Enschede.
 
Ehm ... misschien ben je het wel even vergeten maar de beslissing om vroegtijdig naar Ziggo over te stappen heb JIJ genomen. (...)
Op basis van foutieve informatie verstrekt door Ziggo... zoiets heet oplichting geloof ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan