• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welke video-formaten worden ondersteund

Status
Niet open voor verdere reacties.
Peter, ik ben het volsterkt met je eens, is geen afzeiken maar meer de teleurstelling uitspreken. Als iets kan waarom er dan niet gestopt ?

Waarom dacht je dat de kabelboer die mogelijkheden niet zou toevoegen, dat ic (broadcom) biedt een hoop perspectieven? Ik denk zelf dat niet alle mogelijkheden gebruikt zal worden :wink:

Gert.
 
Leg me dat eens uit, ik begrijp dat inderdaad niet. Waarom zou je niet alle functies erin stoppen die er eenvoudig in de te stoppen zijn, staat toch helemaal los van Ziggo
 
Leg me dat eens uit, ik begrijp dat inderdaad niet. Waarom zou je niet alle functies erin stoppen die er eenvoudig in de te stoppen zijn, staat toch helemaal los van Ziggo

Ik denk dat het al veel moeite kost om een (hopenlijk zoveel mogenlijk) bug vrije decoder te produceren. :wink:
 
Leg me dat eens uit, ik begrijp dat inderdaad niet. Waarom zou je niet alle functies erin stoppen die er eenvoudig in de te stoppen zijn, staat toch helemaal los van Ziggo

Het ligt aan onze kabelboer welke functies beschikbaar zijn. Neem eens de plaats in van onze kabelboer, welke voorzieningen zou je toe staan? Denkend aan je content-aanbieders en zo en aan alle rechten die daar op rusten voor verspreiding en alle mogelijkheden die een stb biedt?

Gert.
 
Ja, maar waarom mag ik niet de door mij opgeslagen DIVX en andere media afspelen op een recorder. Dat staat toch echt los van Ziggo. Nu moet ik nog een apparaat aanschaffen terwijl de 5050 eem alleskunner zou kunnen zijn. Ik bedoel maar, Ziggo houd mij niet tegen in het afspelen van andere content, als zij het niet bieden in de 5050 (die ik overigens wel ga aanschaffen) dan zal ik die functionaliteit op een andere manier krijgen
 
Ik denk dat het al veel moeite kost om een (hopenlijk zoveel mogenlijk) bug vrije decoder te produceren. :wink:

Mee eens. Een foutvrije decoder (utopie) is wat we willen. (klant kant gezien) maar voor de kabelboer zullen er ongetwijfeld andere prioriteiten bestaan. Voor de volledigheid moet ik zeggen dat m'n dreamboxen ook niet geheel foutvrij zijn, maar het is wel de community die dat iedere keer weet te fixen... (+/- 4 maal per jaar).

Gert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, maar waarom mag ik niet de door mij opgeslagen DIVX en andere media afspelen op een recorder. Dat staat toch echt los van Ziggo. Nu moet ik nog een apparaat aanschaffen terwijl de 5050 eem alleskunner zou kunnen zijn. Ik bedoel maar, Ziggo houd mij niet tegen in het afspelen van andere content, als zij het niet bieden in de 5050 (die ik overigens wel ga aanschaffen) dan zal ik die functionaliteit op een andere manier krijgen

Tuurlijk krijg je jouw functionaliteit buiten de kabelboer om. Dat weten zij ook wel. Maar het wordt niet geleverd door de 5050 en daar gaat het om. De 5050 is geen alleskunner, het is een prima apparaat met 2 tuners en zo wordt je ook geacht dat ding te gebruiken. Geen externe bronnen, maar gewoon HD opnemen & afspelen, net als de 9200 maar dan in HD. Zolang mensen dat maar beseffen en geen rare gedachten (usb, eth) in het hoofd krijgen is het gewoon een goed apparaat.

Gert.
 
Sorry, ik wil echt niet lang doorzagen maar waarom dan USB en ethernet ?

Vertel het mij maar... Liever te lang doorzagen dan een verkeerde keuze maken. :wink:
Ik geloof nu eenmaal niet in een onbeperkt gebruik van usb/eth terwijl de aanbieder/verstrekker een andere prioriteit heeft.
Maar de 5050 is verder een goed apparaat en zal voor een hoop kijkplezier zorgen, maar ik hoef 'm niet.

Gert.
 
Dus eigenlijk kunnen die wel weg, op mijn huidige Humax is de USB ook niet echt bruikbaar. Overigens ben ik een zeer tevreden gebruiker van de Humax dus ik ben zeker niet negatief, maar waarom nu een USB en Ethernet begrijp ik dus echt niet.

OK, ben benieuwd wanneer ik hem in huis heb, zie er erg naar uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan