• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat een service, 3 dagen wachten

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcedwin

Forum Gebruiker
Berichten
481
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Heb met spoed een SIM nodig. Is voor mijn vriendin die uit buitenland komt maar die moet daar van te voren wel ff dat nummer communiceren. Ziggo maar gebeld en probleem uitgelegd. Nee, kan niet. U krijgt binnen 3 dagen de sim-kaart met nummer toegestuurd.

Dat kunnen er dus ook of 5 zijn en dat risico kan i nu ff niet lopen.

Word daarna ook gewoon afgewimpeld. Doen geen enkele moeite. Ben daar met tig zaken zo'n 15 jaar klant, maar ze willen me dus niet. Moet toch niet zo moeilijk zijn mij ff een nummer door te geven. Dat ik die SIM pas dagen later krijg boeien. Wat een service weer.
 
Tja, kan het probleem niet helemaal overzien natuurlijk. Hoor nu alleen jouw kant.
Vuistregel moet natuurlijk wel zijn dat zorgvuldigheid voor snelheid gaat.
 
Tja, kan het probleem niet helemaal overzien natuurlijk. Hoor nu alleen jouw kant.
Vuistregel moet natuurlijk wel zijn dat zorgvuldigheid voor snelheid gaat.

Begrijp ik. Maar gaat erom dat je direct afgewimpeld word, word niet eens moeite gedaan oid.
 
ff prepaid simmetje halen bij de Kijkshop?

En daarna alles rustig in orde brengen?
 
Heb met spoed een SIM nodig. Is voor mijn vriendin die uit buitenland komt maar die moet daar van te voren wel ff dat nummer communiceren. Ziggo maar gebeld en probleem uitgelegd. Nee, kan niet. U krijgt binnen 3 dagen de sim-kaart met nummer toegestuurd.

Dat kunnen er dus ook of 5 zijn en dat risico kan i nu ff niet lopen.

Word daarna ook gewoon afgewimpeld. Doen geen enkele moeite. Ben daar met tig zaken zo'n 15 jaar klant, maar ze willen me dus niet. Moet toch niet zo moeilijk zijn mij ff een nummer door te geven. Dat ik die SIM pas dagen later krijg boeien. Wat een service weer.

Wellicht omdat de dame/heer die jij aan de telefoon krijgt alleen die order in kan boeken maar helemaal geen toegang heeft tot databases waarin de uit te delen nummer staan?
Een en ander heeft niets te maken met het feit dat jij 15 jaar klant bent of dat ze geen moeite willen doen. Maar de dames/heren van de orderdesk hebben gewoon maar beperkte bevoegdheden/mogelijkheden. Zelfs als de bellende klant 30 jaar klant is...

Je wil gewoon iets wat Ziggo niet kan door de manier waarop haar systemen zijn opgezet. Gewoon accepteren en ff gewoon ergens een pre-paid setje halen. Ben je direct klaar en heb je je nummer. Of je loopt even een telco-winkel in.
 
Wellicht omdat de dame/heer die jij aan de telefoon krijgt alleen die order in kan boeken maar helemaal geen toegang heeft tot databases waarin de uit te delen nummer staan?
Het is ook niet zo moeilijk hier (goede) redenen voor te bedenken.
En alleen zo kun je natuurlijk ook zorgvuldig en systematisch te werk gaan.
En als je op tijd bent met je verzoek of bestelling, mag 3 dagen ook geen punt zijn.

Een Helpdesk is front-office. Eerste hulp en doorgeefluik. Eigenlijk PR.
Het lijkt me zelfs niet wenselijk dat een Helpdesk back-office zaken doen.

Ooit waren er winkels in Nederland die alles verkochten, van huishoudelijk tot gereedschap en nog veel meer. "General Stores" heetten ze in de VS.
Er zat tot een paar jaar terug nog zo'n zaak hier in de buurt. Die had bijna alles, en wat ze niet hadden, gingen ze bestellen. Als je van iets 1 wilde, hielden ze de rest van een multi-verpakking op voorraad.

Het eind van het liedje werd, dat ze failliet gingen. De winkel met twee verdiepingen lag barstensvol met alles onder de zon, alleen...het was onvindbaar geworden. Dus de cassier bleef bestellen op verzoek van een klant tot de winkel overvol was en de kassa leeg.:mrgreen::rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan