• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Port Forwarding

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nielsf91

Hallo,

Ik zit met een probleem waar ik nu al dagen mee bezig ben en het lukt maar niet. Voor een personal cloud op mijn Iomega NAS moet ik een aantal poorten open zetten. Ik heb inmiddels volgens yougetsignal.com de poorten 80 en 443 open. Echter lukt poort 50500 maar niet. Terwijl ik deze op dezelfde manier heb ingevoerd als de overige poorten.

Ik gebruik een sitecom x8 AC1750 (Sitecom WLR-8100) router in combinatie met een ubee modem van Ziggo (geen draadloos modem).

Service+ is ook al gecontacteerd maar dit was verspilling van mijn tijd en geld aangezien het probleem nog steeds niet opgelost is.

Heeft iemand tips/suggesties?
 
Als ik Iomega NAS lees, dan denk ik aan het programma 'Reporter' van december 2012. Daar had de Iomega NAS een hoofdrol in omdat hij ongemerkt allerlei poorten open zette en de inhoud van de nas, zonder wachtwoord, aan het internet hing, zonder medeweten van de eigenaren.

Daar moet ik uit opmaken dat hij ook zelf poorten kan openzetten als UPnP op de router aan staat.
 
UPnP staan zowel op de nas als op de router aan. Echter werkt dit ook niet :S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan