• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ETTHOME Gebruikers worden ZEER benadeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan Oranjebird:
Indien je een ett aansluiting hebt in de meterkast is het enige wat je hoeft te doen, op de aanmeldpagina etthome.nl jezelf aan te melden. Deze site is altijd beschikbaar en na de aanmeldinstructies te hebben gevolgd heb je ook gelijk internet.

Aan Edwies:
Het is niet per definitie zo dat alle poscodes met 5831 geen alles in 1 kunnen hebben.
Uit onze meeting met Ziggo is gebleken dat de meeste postcodes in de hele gemeente Boxmeer zijn vrijgegeven, echter er zijn nog een aantal postcode gebieden waar alles in 1 niet mogelijk is.
Dit komt door de verouderde techniek in de wijkkasten die nog moet worden omgebouwd. In jouw geval verwacht ik dus dat de postcode is vrijgegeven, aangezien je alles in 1 ook kunt bestellen
 
Wij (Werkgroep Ziggo Boxmeer) hebben over een week of 4 weer overleg met Ziggo waar zij de plannen zullen presenteren over de toekomst van Ziggo Boxmeer.
Een van de speerpunten is DUIDELIJKHEID de mensen in de gemeente weten waar ze aan toe zijn en wat er wel en niet kan.
Na deze meeting zal ik de uitkomst ook hier publiceren, naast in de lokale media.
Dus: wordt vervolgd.
In de tussentijd vragen of opmerkingen? Laat het even weten dan kunnen we dat meenemen in onze meeting met Ziggo.
 
Een vraagje voor de Ziggo meeting.

1: Ik zou graag gebruik willen maken van de Ziggo online opslag, maar kan dat niet omdat ik geen "all in 1" heb, maar kan dat niet omdat, het hier nog niet kan!
Zou er een mogelijk zijn om dat voor de etthome klanten toch in te schakelen?

2: Ook is er interesse voor de 40mb variant, maar die €250,- doet me de das om, vooral omdat je niet weet voor hoelang het te gebruiken is. Wat is daar nog aan te doen?
 
Dit klopt helemaal..

Ik wacht al maanden op het nieuwe Docsis 3.0 modem, en als die binnen is kan mijn tv kaartje pas geactiveerde worden volgens verschillende helpdesk medewerkers... dus al maanden geen tv :x

Terwijl de meesten al in april hun modem ontvingen...
Het is nu september en nog niks..
jammer dat ziggo @home klanten zo behandeld.
ze kunnen het @home gebied beter terug verkopen aan Essent ofzo als ze er toch niks om geven.
Huh?! Smartcard activeren gebeurt onafhankelijk van het modem... vind dit een beetje een vreemd antwoord.
 
1: Ik zou graag gebruik willen maken van de Ziggo online opslag, maar kan dat niet omdat ik geen "all in 1" heb, maar kan dat niet omdat, het hier nog niet kan!
Zou er een mogelijk zijn om dat voor de etthome klanten toch in te schakelen?

2: Ook is er interesse voor de 40mb variant, maar die €250,- doet me de das om, vooral omdat je niet weet voor hoelang het te gebruiken is. Wat is daar nog aan te doen?

Ik heb zojuist contact gehad met Ziggo en we zijn nu onze agenda's op elkaar aan het afstemmen voor de volgende meeting waarin [FONT=&quot]scope, planning en aanbod[/FONT] worden toegelicht door Ziggo.
Ik zal deze vragen ook op de agenda zetten! En de resultaten hier natuurlijk aangeven.
 
Hier ook gebruiker sinds de testfase (incl. telefonie). Werk de hele dag met computers en netwerken dus heb in die zin wel enige affiniteit :wink: Geen klachten over de bestaande internetverbinding. Werkt altijd en erg goed! Bellen iets minder tevreden over. Komt regelmatig voor dat we niet te bereiken zijn. Wil ook gewoon graag (nog) sneller internet :pompom: Als ik iets kan betekenen hoor ik het wel


Het is zeker nu belangrijk dat alle klachten ook bij Ziggo worden gelogd, dus indien u het bellen probleem nog niet heeft aangegeven, stel ik voor om ook even met de helpdesk contact op te nemen ;-)
 
klachten en opmerkingen ETT Boxmeer

Graag zou ik een aantal speerpunten willen aanleveren voor de besprekingen van Werkgroep Ziggo Boxmeer met Ziggo:

Voor zover deze nog niet duidelijk zijn en/of van toepassing:
- Oorspronkelijk werd er geschreven/beloofd dat we in onze gemeente juist zeer veelbelovende mogelijkheden tot de beschikking kregen dmv de ett-techniek. Maar in het algemeen heb ik nu het gevoel dat we juist overal acherop lopen. Als je naar de website van ett boxmeer kijkt staat er nog steeds dat ett in de planning staat om uitgerold te worden in andere gemeentes. Inmiddels weten we wel dat dit wel even anders gelopen is.
- wat is nu precies de toekomst van ett. wat wil Ziggo met ETT of komt DOCSIS3 ook beschikbaar in onze gemeente?
- Overal lees je en hoor je de snelheidsverhogingen over Ziggo! Maar worden de snelheden van de EttH-abonnementen in de gemeente Boxmeer ook nog verhoogd? Want de prijzen staan in geen verhouding meer.
- Mocht DOCSIS3 ook in de gemeente Boxmeer beschikbaar komen, per wanneer kan ik dan overstappen?
- Is het mogelijk om niet 'opgescheept' te zitten met maar 1 emailaccount (weliswaar 3 aliassen), maar wanneer kunnen we er meerdere via ziggo aanmaken. Dit is zeer gewenst! tuurlijk kan ik via een externe provider extra email-boxes aanmaken, maar waarom zit ik anders bij een provider. Bovendien biedt ziggo in de rest van het land 5 mailboxen aan. Ik begrijp dat deze beperking eventueel door de ett-techniek kan worden veroorzaakt, maar het lijkt me dat dit geen onoplosbaar probleem is. Ik vind dit nog wel het meeste vervelende aan ett.
- waarom levert bellen via ett nog steeds de nodige problemen op? ik heb al drie keer gemaild en uitgelegd wat de problemen zijn. Iedere keer wordt er maar weer een aanpassing gemaakt in het 'kastje', maar maanden probleemloos bellen is er niet bij.
- waarom is het dat als ik bovenstaande punten naar Ziggo mail, er altijd alleen maar een reactie terug komt met de opmerkingen, nee, is niet beschikbaar, nee, weten we nog niet of is nog niet bekend, nee, bla , bla , bla. graag meer duidelijkheid naar ALLE ett-ers! :)

je ziet, veel opmerkingen en ik denk dat ik namens vele ett-ers spreek.
 
19 oktober: Ziggo update meeting

Graag zou ik een aantal speerpunten willen aanleveren voor de besprekingen van Werkgroep Ziggo Boxmeer met Ziggo:

Voor zover deze nog niet duidelijk zijn en/of van toepassing:
- Oorspronkelijk werd er geschreven/beloofd dat we in onze gemeente juist zeer veelbelovende mogelijkheden tot de beschikking kregen dmv de ett-techniek. Maar in het algemeen heb ik nu het gevoel dat we juist overal acherop lopen. Als je naar de website van ett boxmeer kijkt staat er nog steeds dat ett in de planning staat om uitgerold te worden in andere gemeentes. Inmiddels weten we wel dat dit wel even anders gelopen is.
- wat is nu precies de toekomst van ett. wat wil Ziggo met ETT of komt DOCSIS3 ook beschikbaar in onze gemeente?
- Overal lees je en hoor je de snelheidsverhogingen over Ziggo! Maar worden de snelheden van de EttH-abonnementen in de gemeente Boxmeer ook nog verhoogd? Want de prijzen staan in geen verhouding meer.
- Mocht DOCSIS3 ook in de gemeente Boxmeer beschikbaar komen, per wanneer kan ik dan overstappen?
- Is het mogelijk om niet 'opgescheept' te zitten met maar 1 emailaccount (weliswaar 3 aliassen), maar wanneer kunnen we er meerdere via ziggo aanmaken. Dit is zeer gewenst! tuurlijk kan ik via een externe provider extra email-boxes aanmaken, maar waarom zit ik anders bij een provider. Bovendien biedt ziggo in de rest van het land 5 mailboxen aan. Ik begrijp dat deze beperking eventueel door de ett-techniek kan worden veroorzaakt, maar het lijkt me dat dit geen onoplosbaar probleem is. Ik vind dit nog wel het meeste vervelende aan ett.
- waarom levert bellen via ett nog steeds de nodige problemen op? ik heb al drie keer gemaild en uitgelegd wat de problemen zijn. Iedere keer wordt er maar weer een aanpassing gemaakt in het 'kastje', maar maanden probleemloos bellen is er niet bij.
- waarom is het dat als ik bovenstaande punten naar Ziggo mail, er altijd alleen maar een reactie terug komt met de opmerkingen, nee, is niet beschikbaar, nee, weten we nog niet of is nog niet bekend, nee, bla , bla , bla. graag meer duidelijkheid naar ALLE ett-ers! :)

je ziet, veel opmerkingen en ik denk dat ik namens vele ett-ers spreek.


Klopt helemaal, de meeste punten zijn ook de speerpunten van de werkgroep. Ik kan alvast vertellen dat etthome uiteindelijk wordt omgezet in Ziggo, dus ook met de nieuwe DOCSIS3. 19 oktober is zojuist door Ziggo bevestigt als de datum waarop ze de plannen aan de werkgroep zullen presenteren. Ik zal dit ook meenemen en de plannen zsm hier publiceren, alsmede in andere media.
Het klopt idd dat we in Boxmeer nu achterlopen omdat docsis3 de etth technologie heeft ingehaald. Snelheden en diensten van etthome zullen niet worden uitgebreid, maar zeer waarschijnlijk worden tarieven wel naar behoren aangepast, todat de mogelijkheid er is om over te stappen naar de Ziggo docsis3 technologie.

Even afwachten dus tot na de meeting, dan hebben we (eindelijk:applause:) meer informatie over de aanpak van Ziggo!
 
etthome

Na een moeilijke start moet ik zeggen loopt etthome nu aardig. krijg wel dikwijls een nieuw wan ip nummer.
Hopelijk kunnen we toch snel over naar de 3 in een aanbiedingen.
Lees nu dat mogelijk de prijs alvast zou worden bij gesteld..
ik neem aan dat het dan bij etthome gebruikers naar beneden is
Ik blijf de berichten volgen via dit forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan