• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

werkzaamheden 4/5 mrt weg snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb in het verleden zelf voor een grote ISP gebelt. Jij wilt ze echt niet de kost geven die claimen systeembeheerder te zijn, claimen verstand van zaken te hebben en ondertussen geen flauw benul hebben waarover ze het hebben, maar wel met wat leuk klinkende kreten gooien.

Dat iemand claimt systeembeheerder te zijn in een telefoongesprek zegt lullig gezegd zo ongeveer 0,0.

Kan er nog steeds bakken leuke anekdotes over oplepelen.

Dat is nu het probleem voor mensen die het niet zijn maar aan gezien ik al 12 jaar in het vak zit weet ik wel waar ik het over heb en de monteurs van Ziggo erkenen het ook dus laten we het gezellig houden.
 
Dat is nu het probleem voor mensen die het niet zijn maar aan gezien ik al 12 jaar in het vak zit weet ik wel waar ik het over heb en de monteurs van ziggo erkenen het ook dus laten we het gezellig houden.


Maar komt bij mij de vraag op moet je systeembeheerder zijn om serieus genomen te worden bij ZIGGO?:rolleyes:

En wanneer ben je systeem beheerder(ik zeg niet dat ik systeembeheerder ben hoor zal nooit iets zeggen wat ik niet waar kan maken)

Maar ik beheer hier in huis wel 4 pc's 1 laptop en 1 xbox en run een eigen website, dus helemaal op mijn achterhoofd ben ik ook niet gevallen. Wat niet wil zeggen dat er altijd iets bij te leren valt, en dat je daar ten alle tijde voor open moet blijven staan.:oyeah:
 
Ik heb in het verleden zelf voor een grote ISP gebelt. Jij wilt ze echt niet de kost geven die claimen systeembeheerder te zijn, claimen verstand van zaken te hebben en ondertussen geen flauw benul hebben waarover ze het hebben, maar wel met wat leuk klinkende kreten gooien.

Dat iemand claimt systeembeheerder te zijn in een telefoongesprek zegt lullig gezegd zo ongeveer 0,0.

Kan er nog steeds bakken leuke anekdotes over oplepelen.

8.gif
Dat iemand die de telefoon opneemt bij een IPS claimt helpdesk medewerker te zijn zegt lullig gezegd ook ongeveer 0,0 dus dan kom je uit op een gelijkwaardige relatie:pompom:
 
Maar komt bij mij de vraag op moet je systeembeheerder zijn om serieus genomen te worden bij ZIGGO?:rolleyes:

En wanneer ben je systeem beheerder(ik zeg niet dat ik systeembeheerder ben hoor zal nooit iets zeggen wat ik niet waar kan maken)

Maar ik beheer hier in huis wel 4 pc's 1 laptop en 1 xbox en run een eigen website, dus helemaal op mijn achterhoofd ben ik ook niet gevallen. Wat niet wil zeggen dat er altijd iets bij te leren valt, en dat je daar ten alle tijde voor open moet blijven staan.:oyeah:


Als je goed geholpen wilt worden moet je altijd een stap voor zijn want geloof mij die mederwerker aan de telefoon die moet nog naar vragen wat die moet doen en als je hun al meer kunt vertellen dan dat zij weten wordt je door gezet naar de technische dienst raar maar waar.
 
snelheid

Snelheid 19.592 nog steeds goed hier in Hoorn..1628:applause:
 
blijft hier dramatisch sinds de bekende datum

1628 ZC



Hier nog steeds uitstekend, kan nu even geen speedtest doen omdat alles aan het draaien en gamen is.
Heb je al geprobeerd je modem met de resetknop /paperclipje aan de achterkant in piepklein gaatje prikken te ressetten(duurt langer dan normale reset). Sluit ook je router even uit dus hang je pc even direct aan de modem kabel. Blijft het dan nog slecht zou ik zeker toch even gaan bellen.

Succes

hier dus 1628 JV
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoort 20mbit down en 3 mbit up down is aardig maar up onder de maat
 
blijft hier dramatisch sinds de bekende datum

1628 ZC



Herkenbare snelheden voor mij, meestal was mijn upload wel goed, had jij dit ook al in december? Momenteel geen klagen hier op 1628CG.
Hoop dat het gauw weer opgelost is voor je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan