• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

smtp mail.home.nl onbereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi!

Raymond is een van de beheerders van het mailplatform, als hij aangeeft dat je geblokkeert bent, wat hij een aantal posts terug al gedaan heeft, dan zie ik geen reden om hem niet te geloven. Dus ik heb zo het vermoeden dat je geblokkeerd staat.

Ik vraag me alleen af hoe jij het voor elkaar krijgt om in 2uur tijd meer dan 650 mails te versturen... :shock:

Via private message heb ik hem ook wat details gegeven en verteld dat hij met de abuse desk contact op moet nemen.

Bye,
Raymond.
 
pop.home.nl ligt er nu ook uit. Wanneer houdt dit gesodemieter nu eens op met de mailservers????
 
Hi!

pop.home.nl ligt er nu ook uit. Wanneer houdt dit gesodemieter nu eens op met de mailservers????

Ik kan er wel naar connecten hier:

[root@control workdir]# telnet pop.home.nl pop3
Trying 213.51.130.46...
Connected to pop.home.nl.
Escape character is '^]'.
+OK InterMail POP3 server ready.

Jij niet?

Migraties naar het nieuwe mailplatform zijn overigens in volle gang, de eerste die straks overgaan zijn de ex-Casema gebruikers als het goed is. @HOME nog niet.

bye,
Raymond.
 
De pop mail.home.nl werkt weer, een mailtje van een Ziggo adres naar een @home adres deed er 12 minuten over !
 
Ik kan geen mail meer versturen naar @home.nl mailadressen.
Voor elk adres krijgen we een melding "
Failed to connect to SMTP host HOME.NL because : Remote system no longer responding
" terug.
Mailen naar ziggo adressen is voor zover bekend geen enkel probleem. Ik lees dat op dit forum beheerders van mailservers van home.nl actief zijn, misschien dat een van hen me een PM kan sturen zodat ik contact op kan nemen en we tot een oplossing kunnen komen?
 
Ik kan geen mail meer versturen naar @home.nl mailadressen.
Voor elk adres krijgen we een melding "
Failed to connect to SMTP host HOME.NL because : Remote system no longer responding
" terug.
Mailen naar ziggo adressen is voor zover bekend geen enkel probleem. Ik lees dat op dit forum beheerders van mailservers van home.nl actief zijn, misschien dat een van hen me een PM kan sturen zodat ik contact op kan nemen en we tot een oplossing kunnen komen?
Hoe verstuur je die mails dan ? Via je eigen smtp server ? Via een hosting provider ?
 
Je hebt toch niet toevallig die hostnames in je hosts file staan heh ?
(C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts)
 
Wij versturen mails via onze eigen Domino server (smtp1.bolaccountants.nl) en hebben sinds ongeveer een week problemen met het verzenden van mail naar @home.nl adressen.
 
Wij versturen mails via onze eigen Domino server (smtp1.bolaccountants.nl) en hebben sinds ongeveer een week problemen met het verzenden van mail naar @home.nl adressen.

P.M. maar hoor ... stuur iig even het ip adres mee waarvandaan je aflevert en doe even een 'telnet mx.ziggo.nl 25' vanaf je mailserver om te zien naar welk adres je connect en wat het antwoord is ....

bye,
Chris
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan