• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Readyshare Cloud activeren achter UBee 3200

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gelissen

Hallo allemaal,

ik zit met het volgende probleem:

Ik heb een Ziggo Ubee modem (zonder wifi) - en ik heb nu een nieuwe router aangeschaft: een Netgear WNDR4500. Een van de opties van die nieuwe router is dat je er een USB apparaat aan kunt hangen (stick, externe harde schijf), en vervolgens in theorie - via de Netgear Readyshare Cloud applicatie -- ook buiten je eigen netwerk zou moeten kunnen benaderen. Dat laatste lukt me dus niet.

Ik heb op internet naar antwoorden gezocht om het toch aan de praat te krijgen, en wat ik heb gelezen is dat modem en router moeten worden gebriged. Mijn vraag is: hoe kan ik dat voor elkaar krijgen, en met name in het ziggo modem? volgens mij heb ik een heel oud model modem, want het lukt me niet om via http://192.168.178.1 in te loggen in het modem. Hebben jullie suggesties voor een oplossing?

dank, JG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat ik heb gelezen is dat modem en router moeten worden gebriged. Mijn vraag is: hoe kan ik dat voor elkaar krijgen
Je verbinding de twee apparaten met utp kabel, klasse cat 5e of hoger.

Er is overigens helemaal geen reden om op het modem in te loggen omdat je er toch niets kunt instellen. Als het niet lukt, zit het probleem in een gebrekkige handleiding van je Netgear.

Dat is het leuke van internet: Er staat heel veel en de kunst is de 80% non-informatie of foute info, te onderscheiden van de 20% zinnige info. :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan