• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eredivisie Live kampt met miljoenentekort

  • Onderwerp starter Rouschop
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is een zender van John de Mol he, dus had je anders verwacht.

Ja daar heb je gelijk in. De zender krijgt dalijk een andere benaming en gaat de strijd aan met Sport 1 eigenlijk best dom maarja.


Het logo van eredivisie live vind ik zo dom k*t logo er staat nog niet eens live bij of onder. Dat moet hij eigenlijk dit komend seizoen wel even veranderen.

Maarja als ze hier uitkomen ik weet het niet. Volgens woordvoerder van Ziggo kan de zender niet meer verder groeien had ik gelezen..
 
Maarja als ze hier uitkomen ik weet het niet. Volgens woordvoerder van Ziggo kan de zender niet meer verder groeien had ik gelezen..

Geen wonder dat Eredivisie niet kan doorgroeien als 1 v/d grootste kabelboeren 14.95 vraagt. Goudmijntje dus voor onze lieftallige kabelboer. :wink:

Gert.
 
en kijk eens aan vandaag EredivisieLive opstaan en wat staat onder het logo als je Beach Soccer aan het kijken bent LIVE eindelijk.

Misschien veranderd het logo ook nog in iets aardigs:p
 
Zo lang Ziggo € 5,= meer vraagt dan de concurrent, dan houdt Ziggo de groei, maar ook goede resultaten van EredivisieLive tegen. Ziggo maakt het product Eredivisie Live streekgebonden, door de onnodig hoge prijsstelling. Voor € 9,95 (zoals bij alle andere aanbieders) zou ik EredivisieLive vanaf het nieuwe seizoen meteen weer bestellen.
 
Zo lang Ziggo € 5,= meer vraagt dan de concurrent, dan houdt Ziggo de groei, maar ook goede resultaten van EredivisieLive tegen. Ziggo maakt het product Eredivisie Live streekgebonden, door de onnodig hoge prijsstelling. Voor € 9,95 (zoals bij alle andere aanbieders) zou ik EredivisieLive vanaf het nieuwe seizoen meteen weer bestellen.
Je kunt aan de aktie van eredivisie live meedoen:
De eerste 2 maanden gratis en daarna betaal je 14,95 per maand. Als je dit doet tot en met december, ben je nog geen 9 euro per maand kwijt.
Als het december is, dan komt er wel weer een aktie voor de rest van het seizoen.:applause:
 
Je kunt aan de aktie van eredivisie live meedoen:
De eerste 2 maanden gratis en daarna betaal je 14,95 per maand. Als je dit doet tot en met december, ben je nog geen 9 euro per maand kwijt.
Als het december is, dan komt er wel weer een aktie voor de rest van het seizoen.:applause:
Dit moet zonder acties ook mogelijk zijn lijkt me.... Dan maar geen acties maar wel een vaste prijs van € 9,95 voor iedereen in het hele land.

Ik hoop dat EL zelf de contracten laat bijstellen waarin een vaste prijs wordt afgesproken. De marges zie Ziggo pakt zijn veel te hoog tov de concurrenten
 
Zo lang Ziggo € 5,= meer vraagt dan de concurrent, dan houdt Ziggo de groei, maar ook goede resultaten van EredivisieLive tegen. Ziggo maakt het product Eredivisie Live streekgebonden, door de onnodig hoge prijsstelling. Voor € 9,95 (zoals bij alle andere aanbieders) zou ik EredivisieLive vanaf het nieuwe seizoen meteen weer bestellen.

Sluit ik mij helemaal bij aan...
 
Er heeft laatst in de VI een onderzoek gestaan van Eredivisie Live.
En daar stond ook in dat 45 % eredivisie live te duur vond.
En daar weer 40 % van was abbonee van Ziggo.

Verder stond er in het artikel dat eredivisie live hier wat mee zou gaan doen..
 
Tja, het mag dan wel live voetbal zijn, maar als je de prijs omrekent naar het daadwerkelijk uitgezonden uren dan is de verhouding met andere zenders natuurlijk nog verder zoek. Het is geen zender, het is gewoon los zand met her en der eens een live wedstrijd.

De echte grote wedstrijden zoals WK, EK en CL worden ook gewoon door de NOS uitgezonden (en nog in HD ook!).

Dus prijs flink omlaag en de programmering aantrekkelijker maken. Sportliefhebbers hebben soms ook een abonnement op Sport 1 en als je die twee abonnementen bij elkaar op telt ben je toch wel heel veel geld kwijt iedere maand. Dus als ik zou kiezen tussen Sport 1 en Eredivisie Live, dan heeft Sport 1 toch wel veel meer te bieden voor hetzelfde geld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan