• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Datalimiet bereikt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan 100giga downloaden en volgens Ziggo zit ik op het max en moet ik wachten tot 12-04; ik ga ervan uit dat de periode dus van 11-03 t/m 11/04 loopt, de laatste film heb ik 16-03 gedownload wat dus inhoudt dat ik in de periode 11-03 t/m 16-03 20films heb binnen gehaald echter weet ik zeker dat dit niet het geval is. Ziggo kan het niet aantonen want het gaat automatisch.......vreemde zaak.
 
Volgens de veelgestelde vragen op ziggo.nl zou je "in de beheeromgeving van je webmail" moeten kunnen vinden hoeveel je hebt gedownload. Of daarmee MijnZiggo wordt bedoeld, weet ik niet.
Overigens, het enige abonnement met een limiet van 100GB is Z3, dan kan je beter Alles in 1 Extra nemen (als je niet in Cogasgebied woont), zodat je dit probleem niet meer hebt. Want:
Internet Z3 €47,95 + rtv € 16,25 = €64,20, 15 Mbps.
Alles in 1 Extra €64,95, 20 Mbps en géén downloadlimiet.
 
Volgens de veelgestelde vragen op ziggo.nl zou je "in de beheeromgeving van je webmail" moeten kunnen vinden hoeveel je hebt gedownload. Of daarmee MijnZiggo wordt bedoeld, weet ik niet.

Klopt dat kan je daar zien, maar ik zou graag van Ziggo horen wanneer er allemaal gedownload is, vlgs ziggo gaat het bijhouden automatisch.

Overigens, het enige abonnement met een limiet van 100GB is Z3, dan kan je beter Alles in 1 Extra nemen (als je niet in Cogasgebied woont), zodat je dit probleem niet meer hebt. Want:
Internet Z3 €47,95 + rtv € 16,25 = €64,20, 15 Mbps.
Alles in 1 Extra €64,95, 20 Mbps en géén downloadlimiet.

Heb er wel over nagedacht om het omzetten maar ik heb weinig vertrouwen dat Ziggo dat in 1x goed doet en dus waarschijnlijk een tijd zonder tv/internet/telefoon zit.
 
Had je al telefoon bij Ziggo ook? Dan is het gewoon een kwestie van een modemreset op de ingangsdatum en ben je klaar. Had je dat bij een ander, dan hoef je als alles goed gaat nog geen hele dag zonder telefoon te zitten, en de rest loopt dan gewoon door. Maar goed, ik ga je niet overhalen als je't zeker weet. Just so you know, de actie van gratis ontvanger en gratis installatie loopt af eind mei, dus bedenktijd zat.

Het bijhouden gaat inderdaad automatisch ja, vandaar dat het ook niet mogelijk is tussentijds extra downloadruimte te bestellen. Maar het zou dan nog mogelijk moeten zijn om te tonen wanneer hoeveel is gedownload, net zoals nu dan alleen hoeveel, jammer dat ze daar de moeite nog niet voor genomen hebben
 
Klopt dat kan je daar zien, maar ik zou graag van Ziggo horen wanneer er allemaal gedownload is, vlgs ziggo gaat het bijhouden automatisch.



Heb er wel over nagedacht om het omzetten maar ik heb weinig vertrouwen dat Ziggo dat in 1x goed doet en dus waarschijnlijk een tijd zonder tv/internet/telefoon zit.


Let er op dat je zelf je oude telefoon opzegt. Ziggo had mij beloofd het te doen, maar ik kwam er 2 maanden later achter dat ze dat niet gedaan hadden ....., dus heb ik 2 maanden dubbel moeten betalen, met dank aan Ziggo
 
Juist als je zelf je oude telefoonabonnement opzegt loop je een vergroot risico om dat nummer kwijt te raken.
 
Ik wilde een ander nummer, dus dat is wel gelukt bij Ziggo :sleep:
Als je niet je nummer wilt meenemen en dus bij Ziggo een nieuw nummer aanvraagt/krijgt zul je wel zelf je oude abonnement moeten opzeggen. Dit word alleen opgezegd als je ook het nummer laat porteren.

En als je wel je nummer hebt laten porteren, maar het oude abonnement niet is opgezegd kan dit aan 2 zijden liggen. Aan de Ziggo zijde, minst waarschijnlijk, en aan de zijde van je vorige provider (meest waarschijnlijk). Dit omdat als het nummer word overgeheveld naar een andere provider diezelfde lijn bij de oude provider niet kan bestaan zonder een telefoonnummer.
 
Als je niet je nummer wilt meenemen en dus bij Ziggo een nieuw nummer aanvraagt/krijgt zul je wel zelf je oude abonnement moeten opzeggen. Dit word alleen opgezegd als je ook het nummer laat porteren.

En als je wel je nummer hebt laten porteren, maar het oude abonnement niet is opgezegd kan dit aan 2 zijden liggen. Aan de Ziggo zijde, minst waarschijnlijk, en aan de zijde van je vorige provider (meest waarschijnlijk). Dit omdat als het nummer word overgeheveld naar een andere provider diezelfde lijn bij de oude provider niet kan bestaan zonder een telefoonnummer.

Ja dat is achteraf gebleken... Bij het aanvragen van 3-1 met overstap van telefonie naar Ziggo heb ik duidelijk aangegeven dat ik een ander telefoonnummer wilde hebben. De medewerker van Ziggo gaf aan, dat Ziggo daarvoor zou zorgen en dat Ziggo mijn abonnement bij KPN zou opzeggen. Prima zei ik...... maar helaas de opzegging is niet gedaan door Ziggo. En ik ben dus op dat moment verkeerd geinformeerd door Ziggo. Blijkbaar is het nodig om tijdig te checken of Ziggo doet wat ze belooft.
 
ik gebruik haast nooit news server vooral omdat meestal toch retentie van 1 dag op zit en daar neem ik geen genoegen mee.
en laatst nog gecheckt staat hij op 200 GB van 200 GB.
oftewel wtf maak er haast geen gebruik van lol.
alhoewel kan visueel bug zijn.

edit : volgens mij is ook iets mis met meter want download nu ook gewoon als off limiet nog niet overschreden is.

en yup

200.00 Gb dataverkeer verbruikt
(vanaf 22-3-2009)


0.00 Gb
resterend
(tot 22-4-2009)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan