• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Terug gebeld door Webcare

Status
Niet open voor verdere reacties.
XS4all bood vanuit hun zelf (pro-actief, na de 'grote' storing) compensatie aan (geld, staatslot of een donatie aan een goed doel). Bij Ziggo moet je eerst zelf zeuren bij de HD voordat er evt. compensatie komt. En dat zou eigenlijk bij dit bedrijf zo niet moeten zijn...

Die storing was dan ook nogal wat heftiger als waar deze discussie over gaat.
 
Die storing was dan ook nogal wat heftiger als waar deze discussie over gaat.

Heb eigenlijk niet zo'n zin in welles nietes, dus mijn laatste post in dit topic: storing XS4All was drie dagen geen internet landelijk. Storing waar ik het overhad bij Ziggo was twee dagen geen internet in de hele provincie Utrecht.

OK, drie dagen is meer dan twee en landelijk is meer dan één provincie, maar de kwalificatie 'nogal wat heftiger' vind ik ook weer wat overtrokken.
 
OK, drie dagen is meer dan twee en landelijk is meer dan één provincie, maar de kwalificatie 'nogal wat heftiger' vind ik ook weer wat overtrokken.

Heb je gelijk in, moet ook geen welles nietes worden, maar ik neem aan dat je doelde op die glasvezelbreuk?
Die had een impact die serieus heftig was, en totaal buiten proportie in verhouding tot waar men het nu hier over heeft.

Misschien heb ik je wel totaal verkeerd begrepen?

Extra opmerking, de klanten die serieus schade hebben ondervonden van de grote storing laatst bij ZIggo zijn daar als het goed is voor benadert.
De gemiddelde consument heeft er simpelweinig last van, en vergeet vaak waar hij zelf voor heeft getekend... (namelijk de algemene voorwaarden, waar wel degelijk een stukje over storingen in is te vinden. Velen hebben dan dus geen recht op schadevergoeding)

Maargoed dit zal inderdaad een zware welles nietes kunnen worden :mrgreen:

Mijn mening is denk ik na deze post duidelijk.
 
Overzetting

Ook ik heb halverwege mei (telefonisch) alles-in-een plus aangevraagd en ergens halverwege juni nogmaals een aanvraag ingediend via de website, waarop ik ook netjes ben teruggebeld. Een dag later belde Ziggo opnieuw om te vragen of de aanvraag behandeld was.

Tot op heden heb ik nog steeds geen decoder ontvangen. Ook de internetsnelheid is sindsdien niet veranderd. Het enige dat veranderd is, is dat er nu voordeelbundelkorting op de rekening staat, wat er volgens mij op wijst dat de aanvraag administratief al wel verwerkt is.

Ik denk overigens, zoals reeds eerder genoemd in dit topic, dat een en ander te maken heeft met het transformeren van het @home netwerk tot het Ziggo netwerk. Bij "Mijn ziggo" wordt ik ook altijd nog doorgelinkt naar @home.

Wat mij stoort is dat ik taal noch teken van Ziggo ontvang over de status van de aanvraag. Ik zal er maar eens een contactformuliertje tegenaan gooien.

pvd

p.s. Zolang ik niet overgezet ben laat ik in mijn profiel, rechtsboven, natuurlijk gewoon internet regelmatig staan.
 
Ook de internetsnelheid is sindsdien niet veranderd.
pvd


Dat gaat voorlopig ook niet gebeuren. Volgens de laatste informatie die mij gegeven is gaan de snelheden van de Alles in 1 pakketten voor "oude " @Home klanten niet voor September in.
 
Na dik 7 weken wachten vandaag de toezegging, van de klachten afdeling van Ziggo, gekregen dat de decoder binnen twee weken wordt geleverd omdat ze last hebben van logistieke problemen.

Verder nog de excuses en een maand gratis internet gekregen.

Nu hopen dat ik de decoder over 2 weken binnen hebt.

Heb dus na een kleine week de Humax IR-Fox nu eindelijk ontvangen 8-).

Wanneer gaat de preview periode van 2 weken in? Pas als je de kaart gaat gebruiken of als het pakket is afgeleverd?
 
op het moment dat je de ontvanger voor de eerste keer installeert / gebruikt.
 
Het antwoord is daar

Onderstaand het antwoord van Ziggo op mijn contactformuliertje:

"Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
Op dit moment hebben wij uw aanmelding voor het Alles-in-1 pakket inderdaad al geregistreerd, maar kunt u nog niet profiteren van alle bijbehorende voordelen. Zo ontvangt u nog niet de verhoogde snelheid.
Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.
Wij kunnen uw Alles-in-1 pakket pas activeren als uw klantgegevens van het systeem van @Home zijn omgezet naar Ziggo. Deze omzetting zullen wij zo snel mogelijk voor alle klanten uitvoeren. Wij vragen om uw begrip en geduld.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd."

Het komt er dus op neer dat ik nog onbekende tijd moet wachten.....

pvd
 
op het moment dat je de ontvanger voor de eerste keer installeert / gebruikt.

Dus als je de smartcard voor het eerst gebruikt dus. Of is je smartcard ook al gekoppeld aan de decoder?

Dan maar nog 2 weken wachten en de andere kaart gebruiken. Dan kunnen we na de vakantie er nog volledig van de preview tijd genieten.
 
Of is je smartcard ook al gekoppeld aan de decoder?

Nee, je kan hem ook bv in de decoder van de buren gebruiken om bv film1 mee te nemen om gezellig film te kijken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan