• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
*** Dat zou dan al de 2e keer zijn dat het plan wordt uitgesteld..
De omzetting had allang klaar moeten zijn

Vind het een goede zaak dat ze het niet doen.
Wat heb je als @home'r aan al die klachten die de andere die over zijn wel hebben? Niks toch!
Heb het ook aangevraagd, maar wacht wel gewoon af wat ik op het moment heb heb ik al jaren en ook zonder problemen en dat wil ik graag zo houden.
Dus @home niet eerder overgaan dan je weet dat de systemen zeker goed werken.
 
ook ik wil nu wel over stappen naar alles-in-1, zit nu bij @home met internet regelmatig, telefoon en apart tv digitaal totaalpakket. [geen klachten, alles werkt naar wens :) ]
wil m.n. overstappen naar alles in 1 voor de digitale ontvanger, kan die naar de tv boven. En als ik het allemaal goed begrijp, wordt het dan toch ietjes goedkoper, de bijdrage voor analoge tv van 15,90 euro vervalt dan (toch????)
[hoop niet dat het analoge signaal dan vervalt, want dan kan ik niet meer via de pc (met tv-kaart) tv kijken :?]

Gister het terug-bel-verzoek aangegeven. kreeg netjes een schermpje dat het nu te druk is. wanneer kunnen we u dan terugbellen. :lol:
ik heb aangegeven vrijdag (vandaag) tussen 13:00 en 17:00.
Helaas, ik ben nog niet gebeld :cry:
 
Gister het terug-bel-verzoek aangegeven. kreeg netjes een schermpje dat het nu te druk is. wanneer kunnen we u dan terugbellen. :lol:
ik heb aangegeven vrijdag (vandaag) tussen 13:00 en 17:00.
Helaas, ik ben nog niet gebeld :cry:

Ze hebben het blijkbaar erg druk. Ik werd pas teruggebeld na 4 keer aanmelden, dus blijf proberen. Tip: morgen tijdens het voetballen, dan zit de rest van Nederland voor de buis.8-)
 
Ze hebben het blijkbaar erg druk. Ik werd pas teruggebeld na 4 keer aanmelden, dus blijf proberen. Tip: morgen tijdens het voetballen, dan zit de rest van Nederland voor de buis.8-)
goeie tip, maar waarschijnlijk zit ik dan ook voor de buis :D
ik vond Rusland leuk spelen van de week en hou wel van een leuke wedstrijd :lol:
 
En als ik het allemaal goed begrijp, wordt het dan toch ietjes goedkoper, de bijdrage voor analoge tv van 15,90 euro vervalt dan (toch????)
[hoop niet dat het analoge signaal dan vervalt, want dan kan ik niet meer via de pc (met tv-kaart) tv kijken :?]

Als het goed is zit dat bedrag in de kosten verwerkt van het nieuwe pakket. En analoog signaal blijf je houden.
 
Mijn abbo vanaf 24-4-2008 proberen om te zetten

Verrassing! Op 23 juni 2008 een brief met een bevestiging van de gevraagde wijzigingen. Maar ja nergens vermelding over de beloofde digitale ontvanger. Nog een verassing! op 24 juni 2008 een nieuw modem, met een aansluitmogelijkheid voor een telefoon. Nu nog eens bellen met Ziggo hoe het staat met de beloofde gratis ontvanger... Op 25-juni om 19:15 gebeld, wachttijd precies 17 minuten en vervolgens na 5 minuten de belofte van gratis nazending digitale ontvanger met smartcard. Wellicht wordt het digitale Olympische Spelen kijken bij ons thuis.
 
  • Snelheid is verhoogd (de beloofde netto snelheid van 16.000 down / 3.000 up haal ik echter niet.)
  • DTV Ontvanger en Smartcard ontvangen
  • Bevestigingsbrief ontvangen
 
Op 24 juni 2008 (mijn verjaardag!) decoder van Humax en bijbehorende spullen ontvangen. De dag daarna de bevestigingsbrief. Alles bij elkaar heeft het 4 weken geduurd. Toch niet slecht voor een bedrijf dat tot de nek in de problemen zit.
 
ik heb me voor de combi pakket aangemeld op de dag dat @home ziggo werd maar tot op heden niets ontvangen zelfs geen brief
 
Misschien een domme vraag, hoop er geen dom antwoord op te krijgen.:shock: Maar is het noodzakelijk om je abbo om te laten zetten? Zelf denk ik, laat zoals het is, ze zullen zelf toch wel met een voorstel komen, wanneer de fusie @home/ziggo realiteit is geworden? Zelf heb ik dus van @home telefoon/internet en digi+TV. Men zal op den duur toch wel met een voorstel komen? Ziggo zal het toch niet zo laten zoals het nu is?
Gr. Esther
Zo denk ik er ook over. Ziggo eerst even in rustiger vaarwater en dan komt 't vanzelf.:wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan