Overweeg je een grotere harddisk te plaatsen?


  • Totaal aantal stemmers
    519
  • Opiniepeiling gesloten .
Er is al een winkel die 8 juli als datum noemt dat de harddisk weer op voorraad is. :(

De enige winkel die ik kan vinden die hem volgens de website op voorraad heeft is 4allclients.
Nu ken ik deze winkel niet dus of die informatie betrouwbaar is kan ik niet zeggen.

Hmm... even opgezocht in de shopreview van Tweakers.net maar ik weet niet wat ik er van moet vinden.
 
Misco verwacht hem binnen 3 tot 10 werkdagen weer binnen te krijgen.
Zou hem dus gewoon daar bestellen.

Snelle en goede levering.
 
Hoe zat het met de warmte van de 2 tuners ? Ik zag op fotos dat daar een soort warmte-verbinding met het chassis is gemaakt ?

De tuners worden nauwelijks warm. De folie die je ziet over de tuner is een soort geleidend folie voor een betere massa-verbinding met de kast. En het heeft een afschermende en dempende werking tegen lichte trillingen.
 
De tuners worden nauwelijks warm. De folie die je ziet over de tuner is een soort geleidend folie voor een betere massa-verbinding met de kast. En het heeft een afschermende en dempende werking tegen licht trillingen.

Klopt.

De aansluitingen van de tuners voelen niet heet aan. Gewoon "normaal" warm.
Niets om je zorgen over te maken.
 
Zit wel een behoorlijke levertijd op.

Je hebt gelijk, dat had ik niet eens gezien. De levertijd is nu 14 dagen. Toen ik hem bestelde was de levertijd ongeveer 3 dagen.
Misschien is de schijf dan toch wel heel veel besteld nadat wij hem geplaatst hebben en de resultaten heel positief waren. Seagate kan de vraag gewoon niet meer aan.:oyeah:
 
Misschien is de schijf dan toch wel heel veel besteld nadat wij hem geplaatst hebben en de resultaten heel positief waren. Seagate kan de vraag gewoon niet meer aan.:oyeah:

Hmm. Misschien een leuke beloning voor ons en het Ziggo forum :?: :wink:
 
Terug
Bovenaan