• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Notes Cisco 8455DVB E19 melding digitaal totaal en Itv

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

giallo

In juni de Cisco 8455DVB ontvangen voor 130 euro incl. 2-jarig abonnement voor Interactie Televisie.
Werkte allemaal perfect.

Twee weken geleden was de proefperiode verlopen van alle niet-standaard zender. So-fa-so-good

Vervolgens Digitaal Totaal pakket aangeschaft. Dit zou 48 uu duren.
Na 48 uur werkte deze nog steeds niet.
Nogmaals gebeld.

Weer 48 uur wachten en ja hoor mijn digitaal totaal pakket werkte........echter ......Interactieve televisie werkte niet meer (Net gemist, TV Theek). Melding dat ik een abonnement moest afsluiten.

Gisteren om 15u00 gebeld. Ze zouden nogmaals alles versturen en de decoder moest aanblijven. Interactie tv en digitaal totaal zou weer werken.

Helaas na 4 uur werkte Interactie TV nog steeds niet maar mijn digitaal totaal pakket ook niet meer.:evil:

Ben nu dus nog verder van huis.

Gisteravond nogmaals gebeld. Stekker eruit op ned 1 zetten signalen versturen niet hielp. Moest 'm maar de hele nacjt aanlaten.

Vanochtend weer gebeld. Signaaltjes verstuuren, zenders zoeken stelkker eruit....geen resultaat.

Antwoord Ziggo: We sturen alles nogmaals WEER 48 UUR WACHTEN

Ik wiord er gek van!


Extra info:
Firmware: 1.1.0.f
SmartGuide: 1.12.1.240
Signaal en kwaliteit allebei 100%
 
Zelfde gedoe

Allen beeld op nld 1, rest e19 melding.
Gebeld en moets ook 48 uur! wachten. Er werkt nog niets...
 
Heel herkenbaar wat je allemaal schrijft. maar bij mij is het uiteindelijk wel goed gekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan