• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

mijn ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je zo negatief bent, kies dan voor een andere provider ofzo? wat doe je hier nog? :roll:
 
als je zo negatief bent, kies dan voor een andere provider ofzo? wat doe je hier nog? :roll:

Dan maak je toch een topic " ik ben zo blij met Ziggo" en lees je alleen dat.

Of en waarom ik wel of geen andere provider neem doet niet ter zake.
 
inloggen op website Ziggo

Als klant van Ziggo hebben wij alleen een abonnement op televisie, nl het basispakket. Op het bankafschrift staat vermeld dat inzage in de factuur mogelijk is op de Ziggosite. Wij hebben telefonisch contact gehad met Ziggo ( jaja, dat is na hééééééél veel moeite gelukt ),. Echter na met 3 à 4 personen in gesprek te zijn geweest, werd ons medegedeeld dat als je géén internet bij Ziggo afneemt, je ook niet kunt inloggen!!!!!!!!! Waarom staat dat dan op het bankafschrift? en eigenlijk de vraag waarom kan dat niet? Wij zijn toch ook klant!!! en willen ook via de website ons pakket kunnen opwaarderen. Wat is er aan de hand, weet iemand hierover iets meer?
 
Als klant van Ziggo hebben wij alleen een abonnement op televisie, nl het basispakket. Op het bankafschrift staat vermeld dat inzage in de factuur mogelijk is op de Ziggosite. Wij hebben telefonisch contact gehad met Ziggo ( jaja, dat is na hééééééél veel moeite gelukt ),. Echter na met 3 à 4 personen in gesprek te zijn geweest, werd ons medegedeeld dat als je géén internet bij Ziggo afneemt, je ook niet kunt inloggen!!!!!!!!! Waarom staat dat dan op het bankafschrift? en eigenlijk de vraag waarom kan dat niet? Wij zijn toch ook klant!!! en willen ook via de website ons pakket kunnen opwaarderen. Wat is er aan de hand, weet iemand hierover iets meer?

U heeft geen Ziggo-mailadres en dat is de basis om in te kunnen loggen op de site. Maar uw basispakket is altijd een standaardbedrag... Deze is keurig op de Ziggosite te vinden. Waarom zou u daar een factuur van willen ??? Ook de pakketten voor digitale tv zijn standaard bedragen.

Ik zou pas een factuur willen wanneer ik telefonie zou hebben of lastige pakketten met kortingen.....
 
PHP:
Ik zou pas een factuur willen wanneer ik telefonie zou hebben of lastige


Het gaat niet alleen over het inzien van een factuur, maar ook om gegevens wijzigen, verhuizing doorgeven. Met ander woorden alles wat Ziggo aangeeft dat je zelf kunt regelen op de website!!!!, Ben je als alléén tv-klant niet belangrijk genoeg? Lijkt mij een kleine moeite om elke klant die mogelijkheid te geven

groeten Helkon
 
U heeft geen Ziggo-mailadres en dat is de basis om in te kunnen loggen op de site.

Dat klopt niet...

De MijnZiggo account wordt opgehangen aan het klantnummer. Op deze manier kunnen ook klanten met alleen TV Basis gebruik maken van MijnZiggo.

Wat te doen als je geen internet hebt? Klik rechts van het inlogvenster op 'registreren'.
 
klopt kingpin, maar dat werkte dus niet. Ook niet als Ziggo probeerde in te loggen met mijn gebruikersnaam, vandaar de nieuwe gebruikersnaam. Maar helaas ik kan nog steeds niet inloggen. Krijg nog steeds de melding `gebruikersnaam en klantnummer komen niet overeen`.
 
Dat klopt niet...

De MijnZiggo account wordt opgehangen aan het klantnummer. Op deze manier kunnen ook klanten met alleen TV Basis gebruik maken van MijnZiggo.

Wat te doen als je geen internet hebt? Klik rechts van het inlogvenster op 'registreren'.

Klopt tja, heb me geregistreerd en ingelogd. Ging allemaal meteen goed. Blijft vreemd dat zowel personen van de helpdesk als forumleden er van overtuigd zijn dat over je een ziggo-emailadres moet beschikken om van deze dienst gebruik te kunnen maken!!!!, Zoals het nu is geregeld lijkt mij niets meer dan normaal en ik ben tevreden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan