• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo verhoogt internetsnelheid naar 120 Mb in Amersfoort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Postcode 3817, hier ook nog steeds geen verhoging van internet naar 120MB Down / 10MB up. Ze mogen wel opschieten als ze heel Amersfoort aan het einde van de maand de nieuwe snelheid willen geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Poscode 3817, hier ook nog steeds geen verhoging van internet naar 120MB Down / 10MB up. Ze mogen wel opschieten als ze heel Amersfoort aan het einde van de maand de nieuwe snelheid willen geven.
kan je tot die tijd in volle spanning afwachten :) Is toch leuk, zo'n cadeautje en niet weet wanneer het komt. Ik snap die haast niet :-P
 
Het is nu 29 oktober 2009. Het zou nu bijna moeten komen. :pompom:
Zijn er inmiddels mensen in Amersfoort, buiten de 500 lucky one's, die al op de nieuwe snelheid van 120 mb zitten?

Vraagje daarbij van mij: moet ik mijn modem en router herstarten om eventueel de nieuwe snelheid te krijgen? Of pushen ze dat er gewoon doorheen?
Ik ben een beetje huiverig om te herstarten, want sinds het begin werkt alles perfect hier. Geen problemen what so ever!

Louis

ps: ik weet dat mijn Linksys 160N v 2 geen 120 mb aankan, maar tot de 100 is voor mij ook snel genoeg. :oyeah:
 
Voor degenen die de snelheid nog niet hebben, modem al gereset?

ps: ik weet dat mijn Linksys 160N v 2 geen 120 mb aankan, maar tot de 100 is voor mij ook snel genoeg. :oyeah:
100Mbit ga je al niet halen. Als het op de router aankomt zal ergens rond de 90Mbit gaan ophouden. Kan eigenlijk ook niet anders met een 100Mbit poort.

Als ook de pc nog een 100Mbit poort heeft ga je waarschijnlijk zelfs nog lager uitkomen. Meeste standaard netwerkkaarten halen misschien 80-85% van het maximum.
 
ik neem aan dat alleen geld voor mensen met 100 mbit router die met gbit lan en router hoeven nergens druk om te maken.
 
Voor degenen die de snelheid nog niet hebben, modem al gereset?

Van morgen modem gereset en laptop rechtstreeks aan het Arris modem gehangen.
Verbinding blijft rond de 48/4,5 zitten. Dus ik denk dat ik gewoon ff geduld moet hebben.
Ik wacht rustig af, komt allemaal wel goed. :grin:
 
Ziggo gebeld is weer niet waar ook na de mail die ik zojuist kreeg van ziggo .
Amersfoort krijgt geen 120 mb dit is nog lang niet mogelijk volgens ziggo helpdesk .
Geachte abonnee,

U heeft onlangs een nieuw modem van Ziggo ontvangen. Hiermee kunt u nóg sneller internetten. Ziggo heeft namelijk uw internetsnelheid verhoogd. Goed nieuws voor u.

Heeft u het nieuwe modem nog niet geactiveerd? Doe dit dan vandaag alsnog met de Ziggo activatiecode die u bij uw modem heeft ontvangen. Heeft u hier hulp bij nodig? Surf dan naar ziggo.nl voor de handleiding (stap 4). Natuurlijk staat ook onze Klantenservice voor u klaar.

Wij vragen u het oude modem met adapter aan ons terug te sturen. Gebruik hiervoor de originele verpakking met bijgeleverde retoursticker en stuur deze binnen 14 dagen gratis terug. Ziggo zorgt voor een juiste verwerking van oude modems. Heeft u het modem al teruggestuurd? Dan hoeft u verder niets te doen.

Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid.


Met vriendelijke groet,

Martine Ferment
Directeur Ziggo Klantenservice
:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

uiteraard zo stom als ik ben modem gereset rechtstreeks aangesloten enz enz maar heb nog 1 dag

:roll:
 
de modem hoef je niet te restten dat gebeurt automaties zelf ook meegemaakt ben zelf een van de 500 je moet het gelijk in de gaten hebben als de snelheid de hoogte in gaat dus je hoeft de modem niet te resetten!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan