• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vastlopen Cisco 8455DVB HD PVR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb sinds zaterdag een nieuwe cisco, omdat de oude op 31-8 in een bootloop ging, en sinds die tijd bij 3 (van de 3) opnameblokken het probleem van bevroren tijd gehad.
Stroom eraf en er weer op is dan het enige dat helpt.
 
Wat is dat toch met die dingen ???Zou een behoorlijke update niet is helpen of een algehele terug roep aktie :?:
 
Nog steeds hier geen enkel probleem om de dag opnames staan enz enz geen probleem ook vod niet
 
Ruilen:mrgreen:
vanavond liep de cisco ook tijdens het kijken naar een opname vast.
 
In plaats van een donkerder menu, komt bij mij de gehele achtergrond te vervallen alvorens de decoder vastloopt/signaal verliest. Wat ik zelf dan weer grappig vind is dat het menu supersnel reageert. Ik hoop dat het menu in een later firmware uiteindelijk ook zo snel en soepel wordt :).

Ik heb echter geen problemen meer gehad met het vastlopen van de klok.

zwartbeeld.jpg

Bij mij dezelfde achtergrond. Dag in, dag uit, meerdere malen per dag de stekker er uit. Waardeloos!
 
Gezien de overige reacties: Ja :-)

Natuurlijk heb ik ook af en toe een vastloper welke dmv het stroom eraf verhaal word opgelost. Ik weet wel dat de klachten altijd op de fora komen te staan en de succesverhalen niet.
Ik weet niet hoeveel Ciscos er nu uitgeleverd zijn en hoeveel mensen dit forum hebben gevonden.
Ik weet wel dat er nog veel moet gebeuren aan de firmware en dat was ik mij van te voren bewust. Het apparaat en firmware zijn nog in ontwikkeling.

Mijn interne modem was kapot, netjes 2x een monteur gehad die alles hebben nagelopen, netjes een nieuwe cisco ontvangen en 1 maand \ITV terug gehad.
Ziggo doet zijn best en ik ben ook een van die tevreden klanten ondanks her en der een hapering.
 
Hallo

Bij mij loopt ie sinds 6 september vast. Wat me opvalt is dat het signaal opeens niet meer stabiel is. Ik denk zelf dat hierdoor de boel vast slaat.
Ik heb niets aan de bekabeling gedaan. Afgeschermde kabels en hiervoor had ik het probleem ook niet dus ik verwacht een oplossing. Weg met die tevreden verhaaltjes van Ziggo.

Oplossen en snel!
 
Cisco 8455 pvr

Afgelopen vrijdag het apparaat gekocht, nota bene van een medewerker van Ziggo, die dat ding aan het promoten was.
Echter niks dan ellende met dat ding, loopt vast, interactieve tv functioneert dan wel en dan weer niet.
Ziggo gebeld, en die zeggen dat er bij mij in de buurt nog geen interactieve tv aanwezig is. :cry:
Weer gebeld nadat ik hem zelf opnieuw gereset en ingesteld had, en interactieve tv wel functioneerde. Deze medewerker zegt dat interactieve tv wel aanwezig is in mijn buurt. :applause:
Vandaag maar weer eens gebeld, omdat hij helemaal niet meer reageerde. Aankomende Vrijdag komt er een monteur :thankyou:
 
Cisco 8455DVB

Ook hier in Delft een vastlopende Cisco, alleen stekker eruit en erin helpt.
En dat wel 3 keer op een avond!!!!
Hoe leg ik het mijn kinderen uit als ze willen kijken en hij het niet doet!

:evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan