• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

9 nieuwe zenders op test netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

twigger

Forum Gebruiker
Berichten
2.154
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Kanal D kan.641
ATV kan. 642
Fox Turks kan.643
Samanyola kan. 644

Star Tv kan. 645
Show Tv kan. 646
Haber Turk kan. 647
Lig Tv kan. 65
Turk Max kan. 651

Mij zeggen deze zenders niks, zit er in ieder egval niet op te wachten
 
Eh, de meeste zo niet alle van deze zenders zitten toch al lang in het Turks Premium pakket? Niet nieuw dus?

Weet ik omdat ik nog in de periode na ontvangst van nieuwe decoder zit dat ik alle kanalen gratis kan bekijken en ik deze kanalen toch echt ben tegen gekomen.

Anyway: allemaal Turkse kanalen dus.
 
Nog even op de Ziggo site gekeken en wat ik al boven schreef klopt, allemaal bestaande zenders van het Turks pakket:

Turks pakket

Kosten

Dit pakket kost € 4,95 per maand.
Verberg de kanalen van dit pakket
Kanal D


kanaal: 641

Turkse familiezender waar vooral de programma's opvallen die gebaseerd zijn op formats als The Apprentive en Survivor. De best bekeken zender onder de Turkse bevolking in Europa.

641-Kanal-D.gif




ATV


kanaal: 642

Turkse familiezender met kwaliteitsprogramma's voor iedereen. Discussieprogramma's, kinderprogramma's en lokaal geproduceerde sitcoms vormen de kern van ATV.

642-ATV.gif




Fox Türk


kanaal: 643

Turkse nieuwszender met informatieve programma's, entertainment en sport. Fox Türk wordt uitgezonden vanuit Duitsland.

643-Fox-Turk.gif




Samanyolu TV/STV


kanaal: 644

Nieuws, films, televisieseries, cartoons en documentaires van Turkse bodem en van hoge kwaliteit. Kortom: een compleet Turks gezinskanaal.

644-Samanyolu.gif




Star TV


kanaal: 645

Star TV biedt veel Turks voetbal en andere sporten uit Turkije. Vrouwen en kinderen kunnen overdag talkshows, showbizprogramma's en tekenfilms bekijken.

645-Star-TV.gif




Show TV


kanaal: 646

Show TV heeft een mix van nieuws, films, entertainment, cultuur, muziek en sport voor de Turkse televisiekijker.

646-Show-TV.gif




Habertürk


kanaal: 647

Habertürk is dé bron van nieuws en actualiteiten voor de Turkse gemeenschap in Europa. Habertürk biedt verschillende programma's aan van economie tot entertainment.

647-HaberTurk.gif









Turks pakket uitgebreid

Het Uitgebreid Turks pakket bestaat uit de zenders uit het Turks pakket plus de hieronder vermelde zenders.
Kosten

Dit pakket kost € 19,95 per maand.
Verberg de kanalen van dit pakket
LIG TV


kanaal: 650

Turkse sportzender met de exclusieve rechten voor de Turkse voetbalcompetitie, voor- en nabeschouwing van livewedstrijden en samenvattingen van andere Europese voetbalcompetities.

650-LIG-TV.gif




Turk Max


kanaal: 651

Filmkanaal met uitsluitend Turkse films. 75 films per maand, iedere dag een ander thema en 's nachts wordt er een erotische film uitgezonden.

651-Turk-Max.gif
 
Eh, de meeste zo niet alle van deze zenders zitten toch al lang in het Turks Premium pakket?
bij ziggo@home) niet.

maar niks interesants voor mij iig.
 
Ik ga me niet aan een reactie branden..... het is altijd gevaarlijk om iets over de turkse medemens te zeggen. In ieder geval heb ik het gevoel dat we allemaal Nederlanders zijn en dat dit pakket i.m.o. voor een kleine minderheid wordt opgezet. Deze 9 zenders hadden ook heel andere zenders kunnen zijn waar iedereen iets aan heeft.

Maar goed kennelijk is het hebben van een nationalistische mening gevaarlijk in Nederland. Zoals ik er tegen aan kijk dient iedereen Nederlands te kunnen in Nederland en voegen turkstalige zenders niet toe aan een stukje integratie, in tegendeel zo raken we er weer een stukje van verwijderd en geven we weer voor een deel toe...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Arabische zender

Tot een jaar of 2 geleden hadden wij MBC, Arabisch entertainmentzender in het pakket. Opeens weg, die zou ik heel graag terugzien.
 
Is 9 turkse zenders niet een beetje teveel van het goede??
2 was voldoende geweest, en voor die andere 7 zou ik wel een opvulling weten.
 
Is 9 turkse zenders niet een beetje teveel van het goede??
2 was voldoende geweest, en voor die andere 7 zou ik wel een opvulling weten.

Kwestie van vraag en aanbod. Er is vraag naar en mensen zijn bereid er (relatief fors) voor te betalen. De eerste 7 kosten 4,95 per maand extra, de laatste 2 zelfs nog een keer 15 euro per maand extra.

Denk dat er weinig andere kanalen zijn waar zoveel mensen relatief zoveel voor willen betalen. Dan is de calculatie voor Ziggo snel gemaakt natuurlijk.

Los daarvan zullen package deals met woningbouwcorporaties die afwillen van het schoteloerwoud op hun huurhuizen er ongetwijfeld mee te maken hebben. En Ziggo heeft er zo weer een hoop klanten bij die anders satelliet zouden hebben.

Denk dat als Ziggo uit onderzoek het idee zou hebben dat een flink aantal mensen voor een pakket van zeg 4 nieuwe zenders een soortgelijk bedrag zouden willen betalen die kanalen binnen no time op de kabel zouden zitten.
 
Nou leuk hoor die zenders :cool::cry:
Zou niet weten wat ik er mee moet.
En als dit wel kan waarom dan gewoon bbc 3 en 4 niet meer overdag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan