• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Juiste servernamen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook geprobeerd met newnews.home.nl maar geen succes.

Ingelogd met email adress en wachtwoord maar helpt niet.

gr hans1959

En news.ziggo.nl dan ? Deze heeft bij mij hetzelfde IP adres als news.home.nl en newnews.home.nl oftewel 212.54.40.12
 
Hi!

Ja hoor met die gegevens kom ik zo op webmail geen probleem.

gr

En als je het in news even opnieuw invoerd? Soms staat er een spatie achter de username of het password, dan werkt het ook niet.

Bye,
Raymond.
 
Hi!

En news.ziggo.nl dan ? Deze heeft bij mij hetzelfde IP adres als news.home.nl en newnews.home.nl oftewel 212.54.40.12

Zelfde server, zie eerste posting in deze thread. Dat maakt niet uit verder.

Bye,
Raymond.
 
Hi!

Ja dat had ik al gezien en geprobeerd heb ze allemaal al gehad.
gr

Je hebt hier niet op gereageerd:

Quote:

En als je het in news even opnieuw invoerd? Soms staat er een spatie achter de username of het password, dan werkt het ook niet.

Bye,
Raymond.
 
Hi!



Je hebt hier niet op gereageerd:

Quote:

En als je het in news even opnieuw invoerd? Soms staat er een spatie achter de username of het password, dan werkt het ook niet.

Bye,
Raymond.

oke ik ben er achter........ ik heb mijn limiet bereikt en moet wachten tot 8 december
Ik neem er wel een payserver bij.

bedankt voor jullie reacties

gr hans 1959:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Grabit

Citaat :

PHP:
Kun je met dezelfde username/password wel inloggen op webmail?
 
Bye,
Raymond.

Antw Ja ik kom op de webmail en op outlook wel er in met de zelfde [email protected] & het bij behoorende paswoord

ook geprobeerd met newnews.home.nl - [email protected] pasw poort 119

geen resultaat ... Grabit is uptodate
 
Citaat :

PHP:
Kun je met dezelfde username/password wel inloggen op webmail?
 
Bye,
Raymond.

Antw Ja ik kom op de webmail en op outlook wel er in met de zelfde [email protected] & het bij behoorende paswoord

ook geprobeerd met newnews.home.nl - [email protected] pasw poort 119

geen resultaat ... Grabit is uptodate
Weet je zeker dat dit @home adres je hoofd-account is?
Je kunt misschien beter even een @ziggo.nl emailadres secundair emailadres aanmaken op mijnziggo. Daarmee kun je dan op news.ziggo.nl inloggen, dat moet dan in elk geval wel werken.
 
nieuws server

zit je niet aan de limiet dit kun bij je gegevens op de site van Ziggo opzoeken.

gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan