• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Multikabel anti virus programma F-secure

Status
Niet open voor verdere reacties.
goed verhaal, reactie op Nibble.

wel raar dat windows blijft adviseren om ook hun firewall aan te zetten.

2 walls gaan conflecteren.
 
Afijn, alles ging fout wat er fout kon gaan, zie de andere berichten.
Wat mij wel opvalt is dat bij de Aanbevolen Systeemeisen bij Windows XP Servicepack 3 niet wordt genoemd????
Nibble


Klopt. En we zijn erachter gekomen dat tijdens de release van het product F-Secure nog geen testen zijn gedaan met SP3. Dat vind ik peroonlijk wel jammer maar het blijkt dus dat daar onderzoek gedaan naar moet worden.
Ik zal iedereen hier op de hoogte houden van de gang van zaken.
 
goed verhaal, reactie op Nibble.

wel raar dat windows blijft adviseren om ook hun firewall aan te zetten.

2 walls gaan conflecteren.


Dat klopt, maar Windows adviseerd wel meer dingen. Het is belangrijk om als gebruiker zelf wegwijs te worden in de technieken hierin zodat u zelf de keuzes kunt maken in welk software product u op de PC laat werken.
Bij F-Secure zit ook een ingebouwde Firewall en die houdt veel tegen.
Als dubbele Firewalls daadwerkelijk conflicteren dan is het een kwestie van testen welke van de twee het veroorzaakt voor of na een update van Windows en/of F-Secure.
Mocht het nog problemen leveren dan kunt u altijd een privébericht sturen naar me.
 
De register problemen waar jij het over had zou van Xp kunnen zijn,

Dat durf ik ook niet te zeggen eigenlijk...

Dank voor je uitgebreide antwoord trouwens!
 
F-secrue opnieuw installeren

Ik heb op een pc windows 98 en F-secrue geinstalleerd maar wens de pc te voorzien met windows xp (nieuwe installatie) en F-secure wordt er dan opnieuw een licentie van F-Secure gebruikt
 
Ik zelf heb ook een F-Source, prima, nooit probleem mee gehad.

Ik download en games heel vaak, zonder probleem

Mijn abonnee is power...
 
Tevens is het standaard abonnement momenteel geschikt voor 5 pc's dus mag geen probleem vormen
 
Installatie f-scure (setup_ziggi_isp.exe versie 1.10.13205.0) blijft hangen aan het eind. Als ik het afbreek en opnieuw probeer krijg ik fout-code 34 er is al een instantei van setup actief.
Wie helpt mij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan