• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

ghv1952

Hallo,

Ik ben nagenoeg een leek op PC-gebied. Ik heb het volgende probleem bij het installeren van spotnet. Heb al gelezen dat het vaker voorkomt. Hoe het op te lossen is mij niet duidelijk. Hulp zou welkom zijn.
Installeren op zich : geen problemen.
Na het invullen van het scherm (poort, Ziggo, inlognaam, wachtwoord etc.) gaat op zich goed(wordt kennelijk geaccepteerd). Vervolgens loopt het programma vast. Taak beëindigd via taakbeheer. Bij het opnieuw starten loopt het programma eerst vast met de mededeling 'kan laatste bericht niet vinden' Na het op 'ok' klikken loopt spotnet opnieuw vast. Nu met de mededeling: databaseerror: de index ligt buiten de matrixgrenzen. Deïnstalleren, opnieuw de pc starten, weer instaleren en opnieuw starten haalt niets uit. Tussentijds nog Framework 4 (MS) geïnstalleerd. :giveup:
Kan iemand mij helpen??

groeten: ghv1952
 
Door het gebruik van CTRL-ALT-DEL is je database corrupt geraakt. Weet je zeker dat hij vasthing? Soms kan het de eerste keer gewoon lang duren.

Wat je kan doen om het op te lossen is de bestaande database verwijderen.
Via 'Zoeken' in Windows kun je het bestand vinden, de bestandsnaam eindigt op *.spots. Denk eraan dat je aanvinkt dat je ook naar verborgen/systeem bestanden wilt zoeken. Waarschijnlijk staat het in C:\ProgramData\Spotnet. Zodra je het bestand gevonden hebt, hoef je het alleen maar te verwijderen en Spotnet werkt weer.
 
Hallo Drazix,

Bedankt voor je hulp.:thumb up: Overigens was ik mogelijk wat voorbarig met het vastlopen. Maar als er na ca. 5 min. niets meer gebeurd is dat een voor mij voor de hand liggende conclusie.

groeten: Gert
 
heeft iemand een progamma van spotnet of waar ik hem vandaan kan halen bedank gr frank
 
Gebruikers naam bij Spotnet

Downloaden en installeren geen probleem, zodra ik mijn provider ingeef moet ik ook mijn gebruikersnaam en wachtwoord ingeven. Hier gaat het telkens mis. Moet toch gewoon mijn ziggo gebruikersnaam en ww ingeven of hoe zit dat?

gr Antonio
 
zijn er hier mensen met een 120mb abbo die via spotnet downloaden en niet hoger dan max 6mb down komen? via grabbit vrijwel probleemloos rond de 12mb dus aan mijn snelheid ligt het niet. het aantal draadjes van 16 welicht in spotnet? afijn iemand die mij tips kan geven zijn zeer welkom!


Gr marcel.
 
bewerken en en downloadknop, NZB openen instellen ( als het goed is wordt grabit dan geopend en download je via grabit)
 
bewerken en en downloadknop, NZB openen instellen ( als het goed is wordt grabit dan geopend en download je via grabit)

Gaat iid prima. Ik gebruik dan 8 draadjes via Eweka en 4 van Ziggo. Gaat toch weer een stukje sneller.
Spotnet zal wel een echte "hit" worden, nu FTD er per 1 maart helaas ermee op moet houden.

Kan iemand trouwens iets vertellen over de 'compleetheid' van Spotnet tov FTD? Ik heb de indruk dat Spotnet wat dat betreft achterloopt bij FTD. maar dat zou de komende tijd natuurlijk zomaar kunnen veranderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan