• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung Le37B650T2wxxn wel of geen CI+ Kaart van ziggo?! HELP

  • Onderwerp starter karsenbarg88
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonet bij Media Markt een LE40B650 besteld met CI+ kaart. Uitgebreid verteld dat ik op de CI+ kaart heb gewacht voor ik een nieuwe TV kocht. Nog extra gevraagd of deze TV met die kaart ging werken. Jazeker, geen probleem. Geen sprake van P's of W's of whatever.

Nu zie ik net op de bestelbon staan: LE40B650T2WXXN

Dat zou dus niet zo best zijn als ik hier alles goed lees :evil:

Media Markt maar gauw bellen morgen?
 
Inderdaad, bellen en ruilen voor een lcd met een P serie, de W serie werkt niet met CI+.
 
Zonet bij Media Markt een LE40B650 besteld met CI+ kaart. Uitgebreid verteld dat ik op de CI+ kaart heb gewacht voor ik een nieuwe TV kocht. Nog extra gevraagd of deze TV met die kaart ging werken. Jazeker, geen probleem. Geen sprake van P's of W's of whatever.

Nu zie ik net op de bestelbon staan: LE40B650T2WXXN

Dat zou dus niet zo best zijn als ik hier alles goed lees :evil:

Media Markt maar gauw bellen morgen?


Gelukkig werk ik dus bij de zus van MediaMarkt, Saturn.. Het typenummer hoeft niet overeen te komen met het daadwerkelijk geleverde toestel..
Dit komt omdat de MediaMarktSaturn (MMS) Holding een centraal artikel database systeem heeft, daarin worden alle producten toegevoegd die men verkoopt in Nederland, of het nou gaat om Saturn of MediaMarkt en is dus ook niet afhankelijk van je vestiging..

Het typenummer wat er staat is het typenummer zoals Samsung dat heeft doorgegeven aan de MMS Holding toen zij het product op de markt brachten, dit was toen de LE40B650T2WXXN, inmiddels levert Samsung alleen nog maar LE40B650T2PXXN uit aan de MediaMarkt en Saturn vestigingen in Nederland..

Deze typenummers kunnen niet zomaar gewijzigd worden en dan zouden er dus voor de hele Samsung LCD, Plasma en LED lijn nieuwe artikelnummers aangevraagd moeten worden, dit gaat dan vervolgens weer problemen opleveren met logistieke, administratieve afdelingen! Dus de MMS Holding heeft er voor gekozen om het typenummer onveranderd te laten, maar wel de P modellen uit te leveren!

Ook m.b.t. garantie hoef je je hierover geen zorgen te maken!

Je zou het voor de zekerheid na kunnen vragen, want het kan zijn dat ze nog een grote voorrraad hebben waarin ook W modellen staan.. ipv P modellen!


In ieder geval hoef je je geen zorgen te maken over het typenummer op de bon, belangrijk is gewoon weet welk type nummer jij bezorgd krijgt of welke je ophaalt!




Zo, ik hoop dat je flink wat wijzer geworden bent! Best handig om een Fulltime verkoper KTV/Satelliet van deze organisatie/holding te zijn! ;)
 
Ik reageer niet te snel, ik geef alleen maar informatie over de P en W serie probleem.

Dat klopt, maar uit de informatie van de poster weet je alleen dat het op de bon staat.. niet dat het toestel dat de poster krijgt ook daadwerkelijk een W model is..
 
Meestal wat er op de bon staat krijg je ook.
Maar ik ga er hier niet verder op in.
Ik geef mijn informatie en verder niets.
 
Niet te snel reageren Barbarian, er zit een heel verhaal achter.. zie mijn bovenstaande topic post!:wink:
Hé, bedankt voor je verhaal (snel ook!). Ik zal voor alle zekerheid nog even bellen, maar zeer waarschijnlijk zal het dus toch goed gaan komen. Altijd fijn die automatisering :wink:
Pfff, zag de bezorger al onverrichter zake terugkarren met mijn nieuwe TV straks :shock:

Edit: net manual (v1.0) gedownload en daar staat letterlijk in:
De functie CI+is alleen van toepassing op het model LE********P.​
Als u problemen ondervindt, neemt u contact op met uw serviceprovider.
 
Hé, bedankt voor je verhaal (snel ook!). Ik zal voor alle zekerheid nog even bellen, maar zeer waarschijnlijk zal het dus toch goed gaan komen. Altijd fijn die automatisering :wink:
Pfff, zag de bezorger al onverrichter zake terugkarren met mijn nieuwe TV straks :shock:

Edit: net manual (v1.0) gedownload en daar staat letterlijk in:
De functie CI+is alleen van toepassing op het model LE********P.​
Als u problemen ondervindt, neemt u contact op met uw serviceprovider.


Tja, Manual is dus wel ge-update! Gewoon even bellen naar MM morgen en vragen welk type je geleverd krijgt! ;)

Graag gedaan overigens!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan