• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storingen hd zenders

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

eaugustin

Hallo

Ik heb hier in Susteren (6114 MG)
problemen met de ontvangst van HD zenders als nationalgeographic HD History HD en in mindere mate Discovery HD.

Storing zijn artifacts/blokjes om de 20 seconden in het bovenste gedeelte van het beeld, firedtv al direct aangesloten op aansluitpunt in de meterkast(aansluitpunt is al vervangen door de monteur van Ziggo) maar nog steeds geen resultaat. Storing treed op om de 20 seconden in huis alles uitgezet maar de problemen blijven :sad:.

Zijn er mensen in Susteren welke wel/niet deze problem hebben met het kijken naar HD zenders?

Alvast bedankt
Erik
 
Heb je geen problemen met andere SD zenders?
Als er een signaal probleem is in jouw gebied moet je ook op de SD zenders problemen hebbent.

HISTORY HD zit in dezelfde stroom (frequentie) als bv het gewone History en het Gesprek. Heb je hier ook problemen mee?

Discovery HD zit in dezelfde stroom als de kids zenders Cartoon Network en Boomerang.

Heb je hier geen problemen mee dan is er wat anders aan de hand waarvoor je de oplossing in je firedtv/floppyDTV moet zoeken.
 
Heb je geen problemen met andere SD zenders?
Als er een signaal probleem is in jouw gebied moet je ook op de SD zenders problemen hebbent.

HISTORY HD zit in dezelfde stroom (frequentie) als bv het gewone History en het Gesprek. Heb je hier ook problemen mee?

Discovery HD zit in dezelfde stroom als de kids zenders Cartoon Network en Boomerang.

Heb je hier geen problemen mee dan is er wat anders aan de hand waarvoor je de oplossing in je firedtv/floppyDTV moet zoeken.

Ik waardeer je hulp ten zeerste "TVdigitaal" alleen kan ik je nu geen priveberichtjes sturen, omdat je inbox vol is...
 
storing bij normale zenders

Bij de andere digitale zenders zie ik ook storingen maar in veel mindere mate waarschijnlijk omdat deze niet zo sterk gedecodeerd zijn als de HD zenders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan