• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwsgroep toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Titan

Forum Gebruiker
Berichten
154
Wie kan mij vertellen hoe je een nieuwe nieuwsgroep moet toevoegen.

Het betreft de groep: a.b.dvd.anime

Wil hieruit wat downloaden, maar de news-server van Ziggo zegt dat deze groep niet is aangemeld.

Wie helpt mij uit de brand? :giveup::giveup::giveup:

Bedankt alvast en prettige jaarwisseling. :pompom:
 
Deze groep is er wel. Ik heb er zelf nog wat af gehaald deze week.
zoek je wel op Alt.binaries.dvd.anime ipv a.b.?

je kunt ook in de grouplist zoeken op anime wellicht.
succes.
 
Het betreft de groep: a.b.dvd.anime

Wil hieruit wat downloaden, maar de news-server van ziggo zegt dat deze groep niet is aangemeld.
news:alt.binaries.dvd.anime is toegevoegd op 7 september 2005. Althans die datum staat vermeld achter de nieuwsgroep.

Zijn de bestanden (die je wil downloaden) niet te oud om te downloaden?
 
Ik schaam me dood, het gaat om:

alt.binaries.dvd.animation.

Grabit zegt: does not exist on this server.

Sorry voor mijn fout.

Hopelijk kan iemand mij nog helpen. :oops::oops::oops::oops::oops:
 
Hopelijk kan iemand mij nog helpen.
Je hebt helemaal gelijk, staat er niet tussen, maar dan nog wat.
Als je dit forumdeel (Nieuws Server) opent zie je bijna bovenaan een posting genaamd: 'Een nieuwsgroep toevoegen?'

Heb je die al gelezen?
 
Hallo mensen,

Vorige week heb ik op de officiële manier (via de newsmastger van quicknet) gevraagd om de nieuwsgroep "alt.binaries.nl.blubbertjes.clipart" weer aan het pakket van Ziggo toe te voegen. Tot nu toe kreeg ik echter geen antwoord op die vraag en zelfs geen bevestiging dat mijn e-mail is ontvangen. :confused:

Deze nieuwsgroep werd bij de nieuwsgroepen van @Home jarenlang prima doorgegeven maar sinds de overname door Ziggo werkt dit niet meer.

Het vreemde is dat gebruikers van @Home wel iets in deze nieuwsgroep kunnen posten en dat die post dan netjes wordt doorgegeven naar andere servers. Vervolgens is die posting via diverse servers van andere providers wel terug te vinden maar bij de server van @Home is hij daarna spoorloos verdwenen. Het lijkt dus wel of de server van @Home voor deze nieuwsgroep in de ene richting werkt als een doorgeefluik en in de andere richting als een blokkade.

Gisteren las ik ergens in dit deel van het forum dat er nog wat problemen waren bij de doorgave van de nieuwsgroepen van @Home maar dat bericht dateerde al van 3 december. Ik weet niet hoe de status hiervan inmiddels is en ook niet hoe ik hierachter kan komen. :?:

Als iemand mij wijzer kan maken......... graag!! :)
 
Vorige week heb ik op de officiële manier (via de newsmastger van quicknet) gevraagd om de nieuwsgroep "alt.binaries.nl.blubbertjes.clipart" weer aan het pakket van Ziggo toe te voegen.

Als iemand mij wijzer kan maken......... graag!! :)
Probeer eens newsmaster[at]ziggo.nl

Weet niet of het werkt, maar lijkt mij logisch...
 
Probeer eens newsmaster[at]ziggo.nl

Weet niet of het werkt, maar lijkt mij logisch...

Heb dat zojuist geprobeerd maar "newsmaster[apestaartje]ziggo.nl" lijkt niet te bestaan en "newsmaster[apestaartje]ziggo-gebruikers.nl" ook niet... :sad:

De nieuwsgroep staat overigens wel in de groupslist maar er staat niets in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb dat zojuist geprobeerd maar "newsmaster[apestaartje]ziggo.nl" lijkt niet te bestaan
Oké, was het proberen waard.

"newsmaster[apestaartje]ziggo-gebruikers.nl" ook niet... :sad:
Dat is logisch, want dit forum is onafhankelijk van Ziggo zelf. Anders misschien een PM (Personal Message via dit forum) naar 'Raymond' met daarin je vraag. Hij 'beheert' de newsserver.

De nieuwsgroep staat overigens wel in de groupslist maar er staat niets in.
Is het niet zo dat als een groep niet gebruikt wordt, deze ook geen feed heeft. Pas bij eerste contact vult ie zich? Staat me iets van bijd at dat wel eens gebeurde vroeger.
 
Is het niet zo dat als een groep niet gebruikt wordt, deze ook geen feed heeft.
Op de newsserver van Ziggo is het omgekeerd. Newsgroepen waar nooit iemand uit download worden op een gegeven moment niet meer voorzien van nieuwe berichten. Dit om ruimte te besparen zodat de drukke groepen (waar mensen wel uit donwloaden) meer capaciteit overhouden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan