Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Digitale TV en Radio > Vragen en Opmerkingen > HDTV

Mededelingen

HDTV Plaats en lees hier vragen en opmerkingen over HDTV via Ziggo en alles wat daarbij komt kijken, zoals HDMI / SCART / Component aansluitingen en kabels. Vragen over ontvangers kunnen in de specifieke forums daarvoor gesteld worden.,

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 26 maart 2012, 22:58
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is nu online
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/WRT610N
DTV: TV-extra
Standaard

Neuh, denk dat we onze carriere ergens anders moeten zoeken dan.
Oud 27 maart 2012, 02:06
Esceha's schermafbeelding
Esceha Esceha is offline
Member

Ziggo Internet: TV plus Internet
DTV: geen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard08 Bekijk bericht
.....niet steeds met dezelfde opmerkingen komen.
Reeds in les 1 van de door mij gevolgde cursus educatie - waarvoor ik met glans het diploma behaalde - werd aandacht besteed aan het onomstotelijke feit dat leren slechts geschiedt bij de kracht van herhaling en de docent primair dient aan te sluiten bij het aan de leerlingen bekende, aangezien het bevattingsvermogen van pupillen niet generaal is.

Uit dien hoofde zal ik - zeker jegens u - met engelengeduld in herhaling dienen te valen, zeker als u niet verder komt met tellen dan het in uw veronderstelling genoemde feit dat ik slecht één medestander zou hebben met een probleem conform.
Oud 27 maart 2012, 07:24
wzir's schermafbeelding
wzir wzir is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Plus
DTV: Humax HDR-5200C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esceha Bekijk bericht
Reeds in les 1 van de door mij gevolgde cursus educatie - waarvoor ik met glans het diploma behaalde - werd aandacht besteed aan het onomstotelijke feit dat leren slechts geschiedt bij de kracht van herhaling en de docent primair dient aan te sluiten bij het aan de leerlingen bekende, aangezien het bevattingsvermogen van pupillen niet generaal is.

Uit dien hoofde zal ik - zeker jegens u - met engelengeduld in herhaling dienen te valen, zeker als u niet verder komt met tellen dan het in uw veronderstelling genoemde feit dat ik slecht één medestander zou hebben met een probleem conform.
Aangezien u -in uw onuitputtelijke wijsheid- niet meer weet wat u dagen ervoor hier op dit forum geblaat heeft:

Citaat:
Omdat ik gelijk heb. Dat blijkt inmiddels wederom door een andere reactie.
Ik zie dit toch echt als enkelvoud, maar ik kan het mis hebben; ik zou ook absoluut niet durven twijfelen aan uw wijsheid, zó groot als het uwe, ben ik nog nooit tegen gekomen (zó ijdel en arrogant trouwens ook niet, maar dit terzijde... ).

Zoals mr. Wimula al zo mooi uitsprak: laten we weer ontopic gaan. Al het offtopic geneuzel is tenslotte ontstaan door uw eigenwijsheid en ingenomenheid. Wij kunnen uiteraard niet tippen aan u, dat is inmiddels wel duidelijk, maar het is tijd om hier nu toch een puntje aan te zuigen...
Oud 27 maart 2012, 08:19
Eduard08's schermafbeelding
Eduard08 Eduard08 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 min 1
DTV: Humax 5000HD/Samsung DCB H380R
Standaard

Citaat:

Wat zullen uw lessen gezellig en motiverend zijn geweest!
Allemaal monologen vol zelfverheerlijking?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Digitale TV en Radio > Vragen en Opmerkingen > HDTV

Favorieten/bladwijzers

Labels
geen teletekst hd zenders

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten