Ik moest "NOD32" opzoeken, hoewel het een beetje bekend voor kwam. Nee, ik gebruik Avast.
De andere test ik gebruik is BBNed......zeker vertrouwbaar. Ik heb dat ook gisteren net voor mijn post met hetzelfde resultaat........hele lage snelheid en een lange tijd om 100MB te downloaden.
Vanavond zijn beide testen weer naar boven:
Maar ik zou het niet accepteren als de kraan het soms wel volledig deed en andere keertjes niet. Dit is geen water gelukkig, maar gewoon data, maar ik betaal ervoor. Ik wil eigenlijk switchen naar een andere ISP, maar mijn vrouw wil dat niet toestaan, want broadband snelheid is niet belangrijk voor haar. Ik wou ook Ziggo bellen maar ik verwacht hetzelfde run-around die wij hebben gekregen moet de interactieve TV, maar ik gaat dat niet uitleggen want het is off-topic.
Maar ik zie wel dat ik niet de enige ben met dit op-and-down probleem. Ik weet niet wat er aan de hand is maar het heeft niks te maken met mijn hardware of software of underwear. Kwaliteit door Ziggo is gedaald. Dit moet gemaakt worden. Onverenigbaarheid is geen kwaliteit en is zelf onverenigbaar met de kwaliteit die ik gewent aan ben van @home. Jammer dat het afgelopen is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Retort308
Laat me raden? heb je NOD32 draaien? die "vervalst" nog wel eens wat.
Het ziet er overigens wel leuk uit. 
Trouwens, gebruik toch ook maar eens de speedtest van Ziggo zelf, die gaat over het ziggo netwerk, andere tests zijn minder betrouwbaar, gaan via andere servers.
Ben benieuwd.
|