![]() |
|
|
|||||||
| Internet Verbindingsproblemen, Nieuws/Vragen Discussies en vragen over problemen met je Ziggo internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d. Storingen kunnen in het aparte storingendeel van het forum geplaatst worden. |
| Bekijk resultaten enquête: Ik heb een speedtest gedaan, ik heb een; | |||
| Arris Touchstone 702 Modem en behaal WEL de normale upload snelheid (10Mbit) |
|
26 | 15,95% |
| Arris Touchstone 702 Modem en behaal NIET de normale upload snelheid (10Mbit) |
|
47 | 28,83% |
| Ubee Evm3200 Modem en behaal WEL de normale upload snelheid (10Mbit) |
|
41 | 25,15% |
| Ubee Evm 3200 Modem en behaal NIET de normale upload snelheid (10Mbit) |
|
49 | 30,06% |
| Aantal stemmers: 163. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Als jullie draadloos ook een wisselende snelheid hebben, heeft 't dus geen zin om ook een dir-885 aanteschaffen, dan maar bedraad of iets mindere snelheid draadloos |
|
|
||||
|
||||
|
Na aangesloten te zijn, zat ik op een upload van max 5, vannacht zijn er waarschijnlijk werkzaamheden geweest aangezien ik vanochtend geen internet en telefonie meer had. Na het Ubee modem opnieuw opgestart te hebben heb ik nu een upload van 9.8
Hoop dat het zo blijft, de upload was voor mij de belangrijkste reden om over te stappen. |
|
|
|
Hier in Waalwijk 5161HH 122 down en 5,5 up.
Mijn vraag : wanneer wordt dit opgelost? |
|
|
||||
|
||||
|
Dat vraag ik mij ook af, ik zit ook nog steeds op max 5.5 upload, wellicht kan het webcareteam hier wat informatie over geven. Download is wel redelijk stabiel nu.
|
|
|
||||
|
||||
|
Op 6467 ook nog steeds 121 download en 5,5 upload.
Ik ben niet van Ziggo, maar heb wel het vertrouwen dat het goed komt. Ook ik zou het fijn vinden als die up hoger is, ivm Security camera's. maar heb vertrouwen dat dit goed gaat komen, tenslotte hebben ze zich nu wel aan de download snelheid gehouden en die is perfect. De rest komt ook nog wel. Veel mensen hebben al moeilijkheden in hun eigen netwerk, dus wat denken we wel niet wat voor structuur het Ziggo Netwerk heeft, dat heb je niet in een dag onder controlle. gewoon geduld, vroeger hadden we helemaal niks en leefde we ook |
|
|
||||
|
||||
|
Hier in 6462 is de upload 9,4..
|
|
Er is al meerdere keren door Ziggo aangegeven dat de upload snelheden nog niet overal behaald worden. Dit probleem is bij Ziggo bekend en men is opzoek naar een oplossing.
Niet iedereen hoeft dus steeds met de zelfde melding te komen, even terug lezen in dit of andere topics en je zal zien dat men het probleem erkent.
|
||||
|
||||
|
Zit nu ook op een nette 9.3.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hier zit ik sinds 3 dagen op 8,3Mbit iig al 2,5Mbit meer als wat ik eerst had. Echter nog steeds valt het me tegen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Vreemd, had fijn 120 mbit en vanavond opeens helemaal terug gevallen naar 45.
Test direkt op modem, 1gb ethernet, cat6 kabel en veilige modus en gewoon modus, beide het zelfde. Beetje jammer, maar ik heb hoop dat het ooit eens stabiel is en blijft. Over de up zal ik maar niks zeggen ;-) Gebied 6467EM Laatst gewijzigd door karenmar; 4 september 2010 om 08:32 |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|