Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Digitale TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo en algemene vragen over de ontvangst van digitale TV. Vragen over bepaalde types ontvangers en TV's kunnen beter in de specifieke forums van elk merk/type ontvanger gesteld worden.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 25 augustus 2010, 19:00
Tv-Kijker's schermafbeelding
Tv-Kijker Tv-Kijker is offline
Member

Ziggo Internet: Z1 Motorola
DTV: SD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kolade Bekijk bericht
ITV 1 HD zit op Freesat en is ongecodeerd. ITV 2 t/m 4 HD zitten in het Sky Pakket en is daarom ontoegankelijk voor kijkers in Nederland. Hoewel Sky-smardcards zeer eenvoudig te krijgen zijn.
Gecodeerd dus voor de rest van Europa en kan officieel alleen in UK op de officiele manier gedecodeerd worden. Ik doelde op de officiele manier zoals de zenders en de content aanbieder dit bedoelen niet of dit wel of niet mogelijk is dat is logisch dat het mogelijk is buiten NL kun je ook onoficieel een Canaaldigitaal abo hebben echter daar doelde ik niet op.
Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2010, 22:57
roely's schermafbeelding
roely roely is offline
Junior Member

Ziggo Internet: @home
DTV: samsung
Thumbs up even aan reactie toe te voegen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijevogels Bekijk bericht
En wat is dan volgens jouw 't voordeel hier van? Waarom zou je 9,95 extra willen betalen voor de zenders die je nu zonder deze kosten ook kan zien?

Je vergeet even dat de duitse zenders free to air te ontvangen zijn en die andere zenders niet, dan is het logisch dat voor bijvoorbeeld het erotiek pakket extra wordt gerekend. Voor de duitse zenders vind ik het totaal niet logisch, we betalen nu al meer dan genoeg voor de tv zenders.
ik ben het hier volledig mee eens.
ziggo haald alles uit het zender pakket en ik ga ook echt niet meer betalen. we betalen immers al genoeg voor voor alles in 1 bij hun. en ik denk dat als ze nog meer zender er uit halen dat ze klanten kwijt raken heb hier al genoeg mensen en de omstreken gehoord die er over na denken om weer een schotel antenne aan te schaven
Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2010, 17:51
Tv-Kijker's schermafbeelding
Tv-Kijker Tv-Kijker is offline
Member

Ziggo Internet: Z1 Motorola
DTV: SD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roely Bekijk bericht
ik ben het hier volledig mee eens.
ziggo haald alles uit het zender pakket en ik ga ook echt niet meer betalen. we betalen immers al genoeg voor voor alles in 1 bij hun. en ik denk dat als ze nog meer zender er uit halen dat ze klanten kwijt raken heb hier al genoeg mensen en de omstreken gehoord die er over na denken om weer een schotel antenne aan te schaven
Het blijft normaal als je kabeltv hebt dat wanneer je meer dan het basisaanbod wil extra betaald. Dit was al zo in het MrZap tijdperk en toen was een totaalpakket(toen familie pakket) 18,50 euro en het was ook nog kaler. Normaal als een provider zenders doorgeeft aan klanten moet deze dit vergoeden aan de zenders ook al zijn deze voor particulieren fta. Verder zijn er genoeg mensen die geen duitse tv willen dus die nemen het dan niet dus dit pakket zou alleen zijn voor mensen die dit echt willen.
Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Digitale TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten