Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken SD en HD ontvangers > Homecast Colorado (HD)

Mededelingen

Homecast Colorado (HD) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze digitale HD kabel ontvanger van Homecast / STV

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 29 juli 2010, 07:22
Roan123's schermafbeelding
Roan123 Roan123 is offline
Junior Member

Standaard

bedankt voor de reacties.
heb de colorado al thuis, ik was echter nog geen Ziggo abonnee (had wel al doorgegeven dat ik kabelaansluiting moest hebben). Dus ik gebeld, maar ja moet je eerst je klantnummer weten, die ik dus nog niet had (HEEL ERG HANDIG ZIGGO)
dus een ander nummer van ziggo gebeld, via keuzemenu maar een willekeurige keuze gemaakt (was geen optie voor overige vragen ) en een callagent aan de lijn gekregen die zo vriendelijk was om mijn klantnummer even door te geven zodat ik de smartcard kon activeren via internet..

eerste indruk: WOW wat een beeld! (ik was digitenne gewend)
echt te scherp..
toch vind ik Ned 1, 2 en 3 best wel tegenvallen op HD, maar die NGC, Discovery, Film1, Sport1 etc is echt heel erg scherp..
Met citaat reageren
Oud 29 juli 2010, 09:22
Marcel23's schermafbeelding
Marcel23 Marcel23 is offline
Junior Member

DTV: Homecast HD Colorado
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door André Stelling Bekijk bericht
Hehe, die mag je aktiveren
Lijkt me wel handig als je meer zenders wilt ontvangen dan alleen de ongecodeerde
Met citaat reageren
Oud 29 juli 2010, 23:34
André Stelling's schermafbeelding
André Stelling André Stelling is offline
Senior Member

Standaard

@Roan : Hehe bij vragen omtrent abo kan je je via de site ook laten terugbellen, werkt prima Als er wat te verdienen valt zijn ze er als de kippen bij

Kijk voor discussie's omtrent hd kwaliteit etc ook ff naar de desbetreffende fora.

History HD is ook niet slecht.

Fijn dat het werkt en als het te scherp is heb ik hier nog een weinig gebruikte zonnenbril liggen t.e.a.b.
Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2010, 11:02
sandersleven's schermafbeelding
sandersleven sandersleven is offline
Junior Member

Question

Ik zag op de site van kijkactie.nl dat de actie met de Homecast Colorado nog steeds erop staat. Wanneer ik dan verder klik om te gaan bestellen, zie ik bij de "actievoorwaarden" het volgende staan: "De actie is geldig t/m 31 juli 2010. Om gebruik te maken van deze actie dient u zich binnen de actieperiode te abonneren op het Ziggo HDTV pakket."

Nu vroeg ik me af, hebben anderen die reeds gebruik maken van deze actie van kijkactie zich ook apart moeten abonneren op het Ziggo HDTV pakket?
Verder zit ik een beetje met de kwestie of ik me toch kan aanmelden voor deze actie, ondanks dat de actieperiode al is verlopen....

Graag jullie advies hierin.
Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2010, 11:06
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / Scientific Atlanta
DTV: Humax iHDR-5050C / Samsung DCB-9401R / Humax IR-FOX C
Standaard

Lekkere site is dat kijkactie.nl als je de ontvanger in je mandje stop krijg je de verzendkosten te zien: "Verzendkosten: € 1.000,00".
Oud 25 augustus 2010, 00:07
André Stelling's schermafbeelding
André Stelling André Stelling is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandersleven Bekijk bericht
Nu vroeg ik me af, hebben anderen die reeds gebruik maken van deze actie van kijkactie zich ook apart moeten abonneren op het Ziggo HDTV pakket?
Verder zit ik een beetje met de kwestie of ik me toch kan aanmelden voor deze actie, ondanks dat de actieperiode al is verlopen....

Graag jullie advies hierin.
Tja als de actie tot die datum liep dan zal het waarschijnlijk niet meer werken. En ja, de aktivatie van/naar ging moeizaam, kan je in deze draad ook teruglezen .
Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2010, 07:36
Junior Member

Standaard

Citaat:
Nadat mijn previewperiode afgelopen was (was nog geen klant van ziggo) was ook mijn 3 maanden gratis HD pakket weg, dus maar weer gebeld met ziggo en daar wisten ze van niks maar aangezien ziggo die actie ook had van 3 maanden HDTV kreeg ik het alsnog, maar wel vreemde gang van zaken iig!

Maar in principe zit het er bij in, maar bij mij dus niet..
ga er ook niet meer van uit dat je via kijkactie dat nog kunt krijgen..
als je echt perse die HD colorado ontvanger wil hebben moet je um even via tweakers of kieskeurig zoeken, is ongeveer rond de 125 euro en aanmelden bij ziggo, krijg je dus ook 3 maanden HDTV dus bijna zelfde prijs, enige wat je niet hebt is dus dat startpakket van ziggo!
Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2010, 11:20
Marcel23's schermafbeelding
Marcel23 Marcel23 is offline
Junior Member

DTV: Homecast HD Colorado
Standaard

Je kan nog wel de colorado bestellen via de kijkactie site, maar daar krijg je dan niet meer de 3 maanden gratis HDTV bij zoals eerst. Wel krijg je nog steeds de korting op de colorado etc...
Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2010, 07:36
Junior Member

Standaard

krijg je dan ook nog ziggo startpakket dan?
en aangezien ziggo de actie van 3mnd HD nog heeft is dus nog steeds hetzelfde
Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken SD en HD ontvangers > Homecast Colorado (HD)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten