Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Nieuws Server

Mededelingen

Nieuws Server Discussies over de news-server van Ziggo, het gebruik van een payserver en usenet software

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 31 juli 2010, 20:40
almodovaris's schermafbeelding
almodovaris almodovaris is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra met modem Arris Touchstone Telephony TM702B, firmware 5 feb 2009
DTV: Humax IR-FOX C (IRD SW MNFCIR 1.01.14, signed 21/07/2008, Q=100%, BER=0, sterkte=8%-52%)
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mesa57 Bekijk bericht
Vanaf 3.7 zit er auto repair en extract in volgens mij.
Je moet 'm wel aanzetten en empty par2 automatisch unpaused zetten.
Ja, klopt, dat heb ik ook. Alleen om te parren/unraren moet je de par2 slepen naar de balkje. Dus, afgezien van het slepen, Newsleecher doet alles zelf. In SABnzbd hoef je niet te slepen, je kan instellen dat als je klikt op een NZB bestand, hij doet alles automatisch (downloaden, oppervlakkig checken, parren indien nodig, unraren). Er zit toch daarin de bovengenoemde nadeel: Newsleecher doet parren QuickPAR-stijl, terwijl SABnzbd doet parren met par2cmdline.
Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2010, 00:48
qpc's schermafbeelding
qpc qpc is offline
Member

Ziggo Internet: Z3i
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almodovaris Bekijk bericht
Ja, klopt, dat heb ik ook. Alleen om te parren/unraren moet je de par2 slepen naar de balkje. Dus, afgezien van het slepen, Newsleecher doet alles zelf. In SABnzbd hoef je niet te slepen, je kan instellen dat als je klikt op een NZB bestand, hij doet alles automatisch (downloaden, oppervlakkig checken, parren indien nodig, unraren). Er zit toch daarin de bovengenoemde nadeel: Newsleecher doet parren QuickPAR-stijl, terwijl SABnzbd doet parren met par2cmdline.
Nou, ik heb geen idee wat jij bedoelt hoor, maar het download van PAR bestanden, zelf controleren en (eventueel) repareren doet Newsleecher helemaal zelf en zonder tussenkomst van de gebruiker... Je hoeft in Newsleecher dus helemaal niets te slepen naar een balkje. Gewoon NZB aanklikken en even later staat het gedownloade gewoon gerepareerd en uitgepakt op de schijf.
Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2010, 19:51
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is nu online
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra, Ubee modem, D-Link DIR-855 router
DTV: Cisco 8455DVB (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),Anysee 30TC (PC), Totaalpakket en HDTV pakket
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almodovaris Bekijk bericht
Dan heb je toch ECHT iets fout in je settings staan. Ook versie 3.7 deed het bij mij volautomatisch. Inderdaad: .nzb klikken en alles gaat vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2010, 10:39
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Geen,100/100 mbits internet via glasvezel via Reggefiber.
DTV: Ziggo:Samsung CI+ TV met SMiT cam, Humax-5000,2X Samsung H360R,Humax IR-Fox en Panasonic TU-DC40RD.
Standaard

Alt.Binz doet het prima hier ook op 100 mbits mits je maar gewoon het parren en unrarren achteraf laat doen en niet tegelijk met de download trek ik gewoon de volle 100 mbits leeg,uiteraard wel op een commerciele nieuwsprovider.
Over een gewone dvd (4 gig) doet ie incl unrarren ongeveer 6 a 7 minuten.
Ik heb een quad processor en de overige taken worden gewoon netjes verdeeld dus ik merk er eigenlijk niets van.
100 mbits downloaden en tegelijk een film streamen naar mijn xtreamer gaat gewoon zonder haperingen en dat zijn dan doorgaans MKV bestanden van series.
Oud 2 augustus 2010, 11:05
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is nu online
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra, Ubee modem, D-Link DIR-855 router
DTV: Cisco 8455DVB (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),Anysee 30TC (PC), Totaalpakket en HDTV pakket
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.bruiker Bekijk bericht
Alt.Binz doet het prima hier ook op 100 mbits mits je maar gewoon het parren en unrarren achteraf laat doen
Niet eens nodig hoor ;-) Strak 120 megabit ook met tegelijkertijd unRARren en unPARren, Newsleecher geeft bij mij in ieder geval prio aan de download, dus RARren en PARren gaat trager (maar gaat wel door), de download niet.
Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2010, 11:24
Opteron-pv's schermafbeelding
Opteron-pv Opteron-pv is offline
Senior Member

DTV: 5050C
Standaard

Koop je een SSD , daar zijn die dingen voor lekker snel en geen fysieke bewegende delen. Als ik mij niet vergis kan je na decoden de files op een andere HD plaatsen met newsleecher.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Nieuws Server

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten