![]() |
|
|
|||||||
| Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Zojuist hebben ze een alles in 1 plus pakket geinstalleerd. Echter staan mijn gegevens niet in mijn ziggo... ik mis het internet /telefonie gedeelte
hoe kan ik nu email adressen toevoegen? alleen mijn digitale tv is zichtbaar (dat had ik al) ook mis ik het beloofde eredivisie live pakket wel heb ik de 5 verassingszenders |
|
|
|
Ik denk dat je hier verkeert zit. Bel ziggo!!
En voor een extra e-mail check http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=23726 Graag eerst echt zoeken voor je een topic aanmaakt
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik weet niet hoelang het nu duurt, maar in het verleden konden er wel enige dagen overheen gaan voordat Mijn Ziggo was aangepast.
Hiervoor denk ik dat je de helpdesk moet hebben, gratis als je via je Ziggo modem belt (1200).
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Heb je Alles-in-1 met een nieuw telefoonnummer besteld, dan gaat dit uiteraard sneller, omdat er geen vertraging optreedt door het overnameproces van je telefoonnummer. |
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb ook problemen met "mijn ziggo". Ik heb me al een tijdje geleden geregistreerd, maar modem nog niet geactiveerd. Nu heb ik afgelopen zondag het modem geactiveerd, alleen kan nog steeds niet in "mijn ziggo"... Ik had al wel gelezen dat het een dag of 2 zou kosten, en misschien ben ik wel te snel, maar wel raar dat als ik inlog hij weer opnieuw wil registreren. Vul je dan je klantnummer in, dan zegt ie dat er al een account is... Annuleer ik dat verder allemaal en ga verder naar "mijn gegevens" dat zegt hij in rood onderaan: We hebben dit account niet gevonden...
|
|
|
||||
|
||||
|
@juan
Staan je producten inmiddels in Mijn Ziggo en kun je al wijzigingen aanbrengen? @ryan Kun je al inloggen in Mijn Ziggo? |
|
|
|
Mijn ervaring is dat extra TV pakketten in Mijn Ziggo wel een weekje kunnen duren. Voor het Alles-in-één pakket duurt het volgens mij zelfs nog wat langer
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik betaal volgens mijn factuur (en mijn smartcards) voor het digitaal totaal pakket, eredivisie live, het hdtv pakket en sport1.
Volgens 'mijn ziggo' heb ik enkel de DTV bundel (gratis vijf zenders uit het digitaal totaal pakket...) en het digitaal totaal pakket. Is nooit anders geweest, andersom zou prettiger zijn. |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|