![]() |
|
|
|||||||
| Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over deze HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Beste mede Ziggo-Gebruikers,
hebben jullie ook last ervan dat de opnames automatisch gewist worden? Ik heb een topic gevonden dat ook de opnames gewist werden bij andere mensen maar het laatste bericht daar was van 2009 en die topic is gesloten. Dus maar even een nieuwe topic geopend. Want ik ben wel benieuwd of de mensen dus recent hier ook weer problemen mee hebben of ondervinden. |
|
|
|
Hoe staat bij jou de instelling 'automatisch wissen' in de cisco?
Opname automatisch wissen
Standaard wordt de oudste reeds bekeken opname in Mijn Opnames automatisch gewist als de harde schijf bijna vol is. Als u een opname wilt beveiligen tegen automatisch wissen, kunt u de opname-instelling Beveiligen tegen wissen voor deze specifieke opname wijzigen via de lijst Mijn Agenda of Mijn Opnames (pagina 38). Wilt u Automatisch wissen voor alle opnames uitschakelen, dan kan dat via het menu Recorder in het menu Instellingen of in het scherm Recorder instellen. Zie hiervoor pagina 49. Laatst gewijzigd door TheGrouch; 30 juli 2010 om 10:47 |
|
|
||||
|
||||
|
Hallo,
de optie automatisch wissen staat wel op aan. Maar ik heb per programma specifiek opgegeven welke die moet beveiligen tegen wissen (t/m gisternacht en vanochtend vroeg stonden de opnames er nog in) maar zojuist weer aangezet om te kijken of hij de EPG-opnames van tussen 10:00 en 12:00 uur heeft gemaakt en opgeslagen. En tot mijn verbazing is de SCHIJF weer HELEMAAL leeg. Dus iets klopt er niet..... Heeft iemand hetzelfde probleem ooit gehad of op dit moment en hoe is dit vervolgens opgelost? Ik vind het namelijk wel vreemd.... Is de hardeschijf misschien de boosdoener? UPDATE zo. 1 aug. 2010: Ik heb de functie automatisch wissen op 'nee' gezet. Alle opnames die ik maak direct na de opname beveiligd tegen wissen EN ik heb de automatische update functie ook uitgeschakeld. Maar toch worden de opnames de volgende dag weer gewist en is de schijf weer 100% vrij. Ik las iets over een EEPROM die bij sommige niet goed zijn. Zou dat het kunnen zijn? Of kan het ook zijn dat de hardeschijf misschien bad sectors heeft dat die op een bepaald moment zichzelf weer daardoor 'formateerd'? Laatst gewijzigd door mking290; 1 augustus 2010 om 13:52 |
|
|
||||
|
||||
|
Dit klinkt als een gevalletje garantie.
|
|
|
||||
|
||||
|
Helaas heb ik de Cisco ook weer overgenomen van iemand anders. Dus waarschijnlijk geen garantie meer erop.
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|