![]() |
|
|
|||||||
| Telefonie vragen/opmerkingen en problemen Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Wij hebben al een hele tijd een telefoonset van Philips met basisstation + 3 handsets.
Nu hebben we vandaag een nieuwe telefoonset binnengekregen omdat een paar van de oude telefoontjes versleten zijn. Is het mogelijk om beide sets te blijven gebruiken? Aansluiten op de tweede Voip ingang van de Ubee modem werkte niet, maar zou het met een RJ11 splitter wel moeten kunnen? alvast bedankt voor jullie hulp! |
|
|
||||
|
||||
|
Twee telefoons aansluiten met een RJ-11 splitter is normaal gesproken geen probleem,twee ( dezelfde ) basisstations naast elkaar zou wel een probleem kunnen geven omdat ze elkaar gaan storen,dat is een kwestie van proberen.
Paul |
|
|
||||
|
||||
|
Paul, bedankt voor je snelle reactie!
We sturen de telefoontjes terug omdat de kwaliteit vrij matig is. Maar ik ga het zeker proberen met de nieuwe set als we die hebben uitgezocht |
|
|
|
Je kunt meestal (nieuwe) handsets gewoon aanmelden bij de bestaande basispost als het een DECT toestel is. Je kunt in dat geval dus ook alleen losse handsets met lader en zonder basispost kopen.
|
||||
|
||||
|
Oké, dat wist ik niet. Leuk om te weten
Maar volgens mij heeft de oude set een maximum van 4 dus dan zou ik er misschien twee kunnen vervangen, maar ik kan de set dan niet verder uitbreiden. |
|
|
|
|
Citaat:
Er zijn wel DECT telefoons (basisposten) die 6 of 9 handsets ondersteunen, daarvoor moet je even googelen.
|
|
|
Citaat:
|
||||
|
||||
|
Ja, maar GAP compatible betekent alleen dat je met een handset kan bellen met een ander soort basisstation.
Geavanveerdere functies, zoals tijd en datum op het toestel werken dan niet. Tenminste dit is mijn ervaring. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Een Panasonic met twee handsets gekocht. Kon de Siemens handset wel aanmelden bij het Panasonic basisstation maar de extra functies, datum, tijd, telefoonboek etc. werkten niet. |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|