Waarom gaan we er dan op door... topic starter heeft zich verder helemaal niet meer in het topic gemeld en lacht zich waarschijnlijk een hoedje.
Als het zo belangrijk was had ie wel gereageerd.
Dit had beter in kletspraat gestaan.
Bij de meeste tv's kun je analoge zenders maar 5 letters mee geven en daar moet je helemaal creatief zijn.
Om de zoveel tijd veranderen zenders van format en naam,Belgie1,RTBN,BRT1,ketnet,Kanvas,een.. als dat steeds aangepast moet worden zullen er ook heel wat favolijsten sneuvelen als het weer niet goed gebeurd.
Op de oude radio van mijn vader staan de zenders nog vast op het ruitje met de naald er achter,moest je dan vroeger om de zoveel tijd het ruitje inslaan en een nieuwe kopen ?
Belangrijkste is, topic starter ergerde zich er blijkbaar aan,maar vond het verder niet meer de moeite.
1 topicje is van hem,de overige 4 bladzijden zijn gevuld met reacties en TS is het topic al weer vergeten,het boeit hem niet meer,hij is geschrokken van de reacties,of lekker op vakantie.
Je kan het moeilijk een discussie noemen,als de TS niet reageert,als ik me om de namen van tv zenders al zorgen ging maken dan zou ik wel een heel zwaar leven hebben.