![]() |
|
|
|||||||
| Distributed Computing Doneer rekenkracht van je computer aan de wetenschap in competitieverband |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
DPC World Community Grid hitparade voor ziggo-gebruikersnl van 28 July 2010
Aardige score hier. 2 plaatsen omhoog in de Teams Daily Top 15 ![]() voor de rest niets nieuws... antartic proficiat met het behalen van de mijlpaal voor 2.000
Mijlpalen
When do you get them
World Community Grid Links World Community Grid webpage World Community Grid forum DPCH Suggestiepagina Bron
|
||||
|
||||
|
Bedankt voor de stats.
Maar nu snap ik het echt niet meer. Dit is al de tweede keer dat mijn stats post van beide verdwenen is. |
|
|
||||
|
||||
|
Graag gedaan...
Hoezo beide??? Folding stond er toch.
|
||||
|
||||
|
Jij hebt ze beiden geplaatst. Ik het het vanmorgen om 05.00 uur al gedaan. post verdwenen was deze week ook al een keer.
Heb ook nog gecontroleerd of het er stond. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Dat Folding is van jou geplaatst en wel 5:02
|
||||
|
||||
|
Juist je hebt gelijk. dan andere was ook geplatst om ongeveer dezelfde tijd.
Nou kan het ijn dat ik door mijn oogprobleem iets fout doe. Maar als het bericht is geplaatst en je wordt er naar teruggestuurd zou het er toch moeten staan. |
|
|
||||
|
||||
|
Ik zou het niet weten....
Misschien duw je op een verkeerde knop bij bewerken.. Misschien kies je voor verwijderen... maar zoals gezegd zou ik het niet weten...
|
|
Hij is in elk geval niet op het forum gezet, als hij gewist zou zijn moet ik hem toch nog kunnen zien. Misschien is er iets bij het versturen fout gegaan.
Een tip missschien: Voordat je op de "versturen" knop klikt moet je even de volledige tekst van je bericht in de editor selecteren en met control-c kopiëren. Gaat het dan mis en zie je je bericht niet in de lijst staan, dan kun je simpel nog een poging doen en met control-v je tekst in 1 keer weer terugzetten in de editor. Mocht je foutmeldingen krijgen, laat dan even weten wat er staat. Misschien kan ik zien wat er mis gaat.
|
||||
|
||||
|
Thanks voor de status Bertk
antartic congrats met de mijlpaal
|
||||
|
||||
|