![]() |
|
|
|||||||
| Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax |
| Bekijk resultaten enquête: Vind jij deze Bug&Wishlist nuttig? | |||
| ja |
|
428 | 93,04% |
| nee |
|
14 | 3,04% |
| Geen mening |
|
18 | 3,91% |
| Aantal stemmers: 460. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Lees jij deze thread wel?
Nog 1 dagje geduld en dan weten we hopelijk meer.
|
|
Bijna is het zover. het nieuwe Topic staat al tijden te wachten om gevult te worden met tevreden berichten
ik wil iedereen bedanken voor de input en hoop dat we een minder lange maar niet minder waardevol topic kunnen gaan vullen: Bug&Wishlist na Eerste Update grt, Mr
|
||||
|
||||
|
Nou, wie zal er om 0.00 gaan zeuren dat de update er nog niet op staat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Zal ik dan maar even?
Sjonge jonge, al drie kwartier is het 18 mei en nog steeds niks! |
|
|
||||
|
||||
|
Wat zeg je een heel uur!
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Wellicht dat er met de nieuwe lijst beter onderscheiden zou moeten worden tussen verbeteringen aan bestaande functionaliteiten en geheel nieuwe functies? Nieuwe functies vragen meestal relatief veel tijd in relatie tot aanpassen van bestaand (alleen al gezien extra overhead van onderzoek en testen), en er zijn nogal wat bestaande functies (wat mij betreft vooral gericht op de opnamefunctionaliteiten) die sterk verbeterd zouden kunnen worden. Nu zijn zogezegd nagenoeg alle wensen doorgeschoven naar een nieuw apparaat terwijl er nog heel wat te wensen is aan deze, terwijl daar ogenschijnlijk betrekkelijk goedkoop aan voortgeborduurd zou moeten kunnen worden ... [toegegeven, lastig tikken zo met die slag om de arm |
|
|
||
|
Citaat:
![]() haha Citaat:
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|