![]() |
|
|
|||||||
| Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen abonnees die géén computer bezitten.
|
||||
|
||||
|
Citaat:
En sommige mensen zijn geblokt omdat ze te veel spam versturen en dingen Dus het bestaat wel
|
|
|
||||
|
||||
|
Gratis bellen op Valentijnsdag
Voor supersnel Internet en haarscherpe Digitale Televisie moet u bij Ziggo zijn. En steeds meer mensen ontdekken nu ook Telefonie van Ziggo. Zo hebben wij vorige week de 1.000.000ste Telefonie-abonnee mogen verwelkomen. En om dat te vieren belt u op 14 februari 2010 de hele dag gratis naar alle vaste nummers in Nederland (betaalde servicenummers uitgezonderd). Deze Valentijnsdag kan niet meer stuk! Wij wensen u veel belplezier. Nou wat een strakke actie weer van ziggo. het is toch al zo dat je naar iemand belt die ziggo heeft dat dat gratis is supersnel internet [Wanneer] Haarscherp digitale televisie [Heb ik zeker een tv uit de jaren 60] Laten ze maar zorgen dat ze de zooi een keer voor elkaar krijgen ipv zulke domme mail te versturen
|
||||
|
||||
|
Het is ook nooit goed he!
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Hoe vaak zie ik dat niet, als er ergens iemand met een probleem zit dat er wel iemand iets roept van "niet belangrijk andere dingen zijn veel belangrijker". Voor mij al dan niet belangrijke dingen mag ik me niet druk om maken of zelfs benoemen, omdat een ander iets anders belangrijker vindt. Is dit nu eigenlijk niet alleen maar om eens heerlijk je mening over Ziggo te ventileren.
BenJ Laatst gewijzigd door BenJ; 11 februari 2010 om 19:47 |
|
|
.Super Aktie Van Ziggo. ![]() En idd het lijkt wel nooit goed te zijn wat ziggo doet. Nou IK ben blij met Ziggo, en waardeer deze aktie zeer!
It`s All About The Config! Laatst gewijzigd door robster; 11 februari 2010 om 20:21 |
|
|
||||
|
||||
|
Daar ben ik het volkomen mee eens
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Leuke actie van Ziggo. En wat heb je hier ongelovelijke z**k*rds zittten op dit forum. Volgens mij kan Ziggo in hun ogen nooit wat goed gaan doen
Ziggo...toppie actie
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|