• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

zo dan trosradar

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

johan_rene

zodan ik zat even op trosradar te kijken en wat je daar allemaal over Ziggo leest pff niet goed hoor
en dan vinden ze mij hier nog een zeur na koude douch krijgen ze al


Tot voor kort zat ik bij de beste provider van Noord Holland: Quicknet/Multikabel. Had je eens een probleem dan had je binnen vijf minuten contact en werd het probleem vliegensvlug verholpen.

Nu zit ik al drie weken te wachten op een nieuwe Topbox voor mijn digitale TV ontvangst die stuk is. Maar sinds dit bedrijg ZIGGO heet, kun je mailen of bellen, maar antwoorden doen zij niet. Nadat ik (tijdens het bellen) 60 keer mijn postcode ingetoetst heb krijg ik te 10 minuten later en 1 euro armer te horen dat Ziggo technische problemen heeft.

Of hebben zij het Ziggo te druk met z'n allen om alle zeilen bij te zetten om de dubbele rekening rond te krijgen?


en het https://www.trosradar.nl/index.php?...rum&q=ziggo&searchSubmit.x=0&searchSubmit.y=0

staat ook al vol dat ziggo niet best ervoor staat maar ik zeg niks
 
https://nieuwemedia.blog.nl/nieuws-politiek-samenleving/2008/05/23/ziggo-gaat-nu-al-op-z-n-bek

Even terugverwijzend naar mijn vorige blogje over Ziggo: het gaat nu al op z'n bek. De @Home-leden hebben zonder verwittiging deze maand tweemaal hun abonnement mogen betalen.
@Home incasseerde aan het eind van de maand, terwijl Ziggo dat voortaan aan het begin van de maand doet. Gevolg: twee afschrijvingen in een maand, als verrassing. In overleg met De Consumentenbond gaat Ziggo nu 2.000.000 excuusbrieven schrijven.
De tergend lange tv-spotjes hebben ook heel wat mensen in de gordijnen gejaagd. Niet alleen omdat ze oersaai zijn, maar omdat elke tv-kijker weet: dit kost klauwen met geld en de abonnees mogen het betalen. "Inhoudsloze teksten" melden klanten op een forum.
Dat Ziggo voortaan 'luistert' naar de klanten wordt meteen bewezen door woordvoerder (met dank aan Martijn Achteres) Gradus Vos. Hij doet de klachten over de reclamecampagne af met de uitspraak "Het feit dat mensen zich eraan ergeren, betekent in ieder geval dat ze de naam Ziggo niet snel zullen vergeten".
 
ik ben het eens over die dubbele incasso, dat had anders gemoeten. Financieel heeft het voor mij geen gevolgen maar voor anderen misschien wel en dat hadden ze anders moeten doen maar verder ben ik tevreden over Ziggo.
 
Ziggo: ‘Een kabelboer zijn we al lang niet meer’

ziggora5.png
Bij een storing komt er iemand van Ziggo en geen ingehuurde monteur. Het onlangs gepresenteerde nieuwe telecomconcern, ontstaan uit de regionale kabelbedrijven @Home, Casema en Multikabel, heeft de telefonistes en monteurs weer gewoon in dienst genomen. @Home had het uitbesteed aan een ander bedrijf.
,,Het is té belangrijk om het door een ander bedrijf te laten doen. Het contact met onze klant is onze kernactiviteit. Onze 3,4 miljoen klanten moeten telefonisch en technisch goed worden geholpen. We zijn daarom bezig om in het zuiden van Nederland nog een vierde eigen callcentrum op te bouwen,’’ zegt Bernard Dijkhuizen, de voorzitter van de raad van bestuur van Ziggo. ,,We rusten de telefoonmedewerkers met een nieuw klantinformatiesysteem uit, zodat zij nog beter een beller kunnen helpen.’’
De drie bedrijven hebben hun grote kantoren in Alkmaar, Den Haag, Arnhem en Groningen en verder een zwik regionale kantoren. Dijkhuizen: ,,We willen dicht bij onze klanten zitten. Vandaar dat we geen van de regiokantoren sluiten. We houden callcentra en techniek in de regio.’’
De bestuursvoorzitter trekt zeker nog een jaar uit om aan de nieuwe onderneming te werken. ,,Er moet dan voor de klant een nog beter bedrijf staan. We zullen verder door gaan met het aanbieden van digitale televisie. Inmiddels kijken een kleine miljoen abonnees digitaal en het aantal neemt snel toe. Ik denk dat in 2010 ongeveer 80 procent van alle Nederlandse kijkers dit digitaal doet. Zo kort voor het EK voetbal en de Olympische Spelen zetten we in op tv met HD-kwaliteit. Verder werken we aan het aspect amusement door films en games op grote schaal te gaan aanbieden en zal alles interactief worden. De klapper is dat we medio 2009 een breedbandsnelheid hebben van 100 megabyte per seconde. Wie nu nog durft te stellen dat we niet innovatief zijn, heeft het niet begrepen.’’
Het telecomconcern Ziggo gaat het opnemen tegen KPN, Tele2 en de kabelbedrijven. De twee eigenaren, de Engels/Amerikaanse private investeringsmaatschappijen Cinven en Warburg Pincus, staan garant voor de miljoenen aan investeringen in de netwerken en nieuwe producten en diensten.
Bernard Dijkhuizen laat zich niet uit het veld slaan als het jaarverslag 2007 ter sprake komt, dat werd uitbracht zonder dat er veel ruchtbaarheid aan werd gegeven. Ziggo heeft vorig bij een omzet van 1,093 miljard euro een verlies geleden van 264,8 miljoen euro. Volgens Dijkhuizen zullen de 3,4 miljoen Ziggo-abonnees dat niet merken in een plotse forse stijging van de abonnementsgelden om zo het aanzienlijke verlies terug te dringen.
,,Het komt door de leningen die nodig zijn voor de financiering van de miljardenovernames van de drie bedrijven. Cinven en Warburg Pincus droegen 27,5 procent van de overnamebedragen. De rest werd geleend. Bij verkoop of een beursgang van Ziggo, uiteraard voor een bedrag dat aanzienlijk hoger ligt dan de leningen, wordt dat allemaal weggewerkt. De consument merkt niets van dit verlies. Sterker, de consument krijgt een beter bedrijf. Leidraad bij Ziggo is de klant,’’ stelt Dijkhuizen.
Hij kijkt vol vertrouwen naar de toekomst. ,,Onze financiers stellen ons in de gelegenheid een zeer innovatief telecombedrijf te worden. Ik gebruik bewust niet meer het woord kabelaar of kabelboer, omdat we dat niet meer zijn. Klanten van de drie bedrijven nemen namelijk bij ons digitale en analoge televisie, internet en bellen af. Verder zorgt heftige concurrentie voor scherpe prijzen.’’
Dijkhuizen, die vroeger de baas was van Essent Kabelcom (de voorganger van @Home) is meer dan een jaar bezig geweest om de drie bedrijven in elkaar te vervlechten. ,,Het was een fantastische klus, omdat we drie goed lopende bedrijven in elkaar moesten schuiven maar het werk moest wel gewoon doorgaan.’’
In zijn sobere hoofdkantoor in Utrecht legt hij uit dat hij van cultuurverschillen niets wil weten. ,,Uit de drie bedrijven zijn de beste diensten en producten gehaald. Daarvoor zijn werkgroepen bezig geweest. Ik heb geen idee wat van wie was bij het nieuwe bedrijf.’’ [RP | Bron: AD]
 
De @Home-leden hebben zonder verwittiging deze maand tweemaal hun abonnement mogen betalen.
Zucht, iedereen moet dubbel betalen deze maand... Hou je aan de feiten. Maar die discussie is al geweest en daar is een excuusbrief voor geweest. Kan je het niet bolwerken? -> Betalingsregeling zoals de gebruiker wenst (is volgens de wet ook zo). Wederom iets wat niet meer vermeld hoeft te worden. Volgende punt?
 
Een medewerker van ziggo heeft een bericht geschreven op de internetsite van tros radar, en daarin schreef ie dat ( Op 15 mei zijn we 1 bedrijf geworden, en dat is niet echt met een glansende start begonnen. )
Dit vindt ik een zeer slap excuus voor 3 grote bedrijven die samen gaan, want de 3 bedrijven wisten namelijk al langer dat er een fusie ophanden was.
Dus deze 3 bedrijven hebben zowiezo al een jaar de tijd gehad al dan wel niet langer, om alles technische voor mekaar te maken zodat de fusie soepel zou verlopen.



----------------------------------------
Bron --Tros Radar --
----------------------------



Geplaatst op 23 Mei 2008 22:11 door Ziggo medewerker
Hallo,


Ik las de berichten die allemaal op deze forum zijn gezet.

Om te beginnen bied ik namen ons bedrijf Ziggo oprechte excuses aan voor de ongemakke die men in deze maand heeft ondervonden.

Op 15 mei zijn we 1 bedrijf geworden, en dat is niet echt met een glansende start begonnen.

In de afgelopen weken en nu nog zijn we bezig met het puinruimen.
Onze site:www.ziggo.nl is al actief en onze service is bereikbaar.
De e-mail problemen zijn bij ons bekend, momenteel wordt er hard aan gewerkt om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Er wordt ook veel gebeld door voormalige @home klanten dat zij hun factuur online niet kunnen bekijken, helaats is daar momenteel nog geen alternatief voor. medewerkers kunnen de klanten wel vertellen waaruit hun maandelijkse abbonnementskosten bestaan.

Ook biedt Ziggo zijn excuus aan voor de te late brief waarin @home de klant op de hoogte brengt van de eenmalige dubbelle incasso.
Voor die klanten hebben we een betalingsregeling, zij kunnen dan gespreid het abonnement van mei en juni betalen.

Over onze reclame waarin we ons voorstellen, Tja het is even wennen.....
Maar ons doel als Ziggo is om de klant echt 100% te helpen en voordelig gebruik te kunnen laten maken van onze diensten.
Daarnaast wordt onze service nog meer gerichter naar de klant toe.
Meer klant te vredenheid en meer service gerichtheid staat voorop.
Ons motto is dan ook: Ziggo is er voor de klant, niet anders om.

Daarom vraag ik u , geef ons wat meer tijd zodat we ook kunnen laten zien dat we u graag helpen.

Momenteel hebben we de regel dat als een klant met ons belt en hij/zij langer dan 10 minuten in de wacht staat, de gemaakte telefoonkosten aan ons kan terug krijgen via ons contactformulier op onze site: www.ziggo.nl/ optie: klantenservice/ keuze: contactformulier.

Namens ons (Ziggo) nogmaals sorry voor de ongemakken tot opheden, we werken er 24 uur aan en hopen dit zo spoedig te verhelpen.

Ziggo medewerker.
 
en als je als ex_homer naar die link gaat, krijg je
Je producten zijn nog niet omgezet naar Ziggo. Daarom kun je de juiste antwoorden op je vragen alleen op de @Home site vinden.
Ga naar de Klantenservice op @Home
Zodra je producten zijn omgezet naar Ziggo, krijg je deze pagina niet meer te zien. Je komt dan gewoon direct op de Klantenservice van Ziggo. Dat is uiterlijk over 2 maanden, maar mogelijk is je postcode al eerder aan de beurt.

fijn hoor, maar ik hoor van meerdere mensen hier op het forum dat we niet mogen zeuren, dus dat doe ik dan maar niet :wink:
 
Een medewerker van ziggo heeft een bericht geschreven op de internetsite van tros radar

----------------------------------------
Bron --Tros Radar --
----------------------------

Geplaatst op 23 Mei 2008 22:11 door Ziggo medewerker
Hallo,


Ik las de berichten die allemaal op deze forum zijn gezet.

Om te beginnen bied ik namen ons bedrijf Ziggo oprechte excuses aan voor de ongemakke die men in deze maand heeft ondervonden.

Op 15 mei zijn we 1 bedrijf geworden, en dat is niet echt met een glansende start begonnen.

In de afgelopen weken en nu nog zijn we bezig met het puinruimen.
Onze site:www.ziggo.nl is al actief en onze service is bereikbaar.
De e-mail problemen zijn bij ons bekend, momenteel wordt er hard aan gewerkt om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Er wordt ook veel gebeld door voormalige @home klanten dat zij hun factuur online niet kunnen bekijken, helaats is daar momenteel nog geen alternatief voor. medewerkers kunnen de klanten wel vertellen waaruit hun maandelijkse abbonnementskosten bestaan.

Ook biedt Ziggo zijn excuus aan voor de te late brief waarin @home de klant op de hoogte brengt van de eenmalige dubbelle incasso.
Voor die klanten hebben we een betalingsregeling, zij kunnen dan gespreid het abonnement van mei en juni betalen.

Over onze reclame waarin we ons voorstellen, Tja het is even wennen.....
Maar ons doel als Ziggo is om de klant echt 100% te helpen en voordelig gebruik te kunnen laten maken van onze diensten.
Daarnaast wordt onze service nog meer gerichter naar de klant toe.
Meer klant te vredenheid en meer service gerichtheid staat voorop.
Ons motto is dan ook: Ziggo is er voor de klant, niet anders om.

Daarom vraag ik u , geef ons wat meer tijd zodat we ook kunnen laten zien dat we u graag helpen.

Momenteel hebben we de regel dat als een klant met ons belt en hij/zij langer dan 10 minuten in de wacht staat, de gemaakte telefoonkosten aan ons kan terug krijgen via ons contactformulier op onze site: www.ziggo.nl/ optie: klantenservice/ keuze: contactformulier.

Namens ons (Ziggo) nogmaals sorry voor de ongemakken tot opheden, we werken er 24 uur aan en hopen dit zo spoedig te verhelpen.

Ziggo medewerker.


Als je als Ziggo medewerker je excuses via de media aanbied, dan toon je karakter. Maar doe dit dan wel zonder spelfouten :shock: Dit oogt niet echt professioneel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan