• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Brief @home/Ziggo (Nieuwe Info)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit behelst namenlijk OOK dat de mensen in het Cogas-gebied niet onderling gratis kunnen bellen en ook niet kunnen profiteren van hogere snelheden tegen een lager bedrag.

Dat is niet hoog van de toren blazen maar realiteit. Ziggo is 1 bedrijf en wanneer Ziggo paketten aanbied dan dienen deze voor IEDEREEN te gelden, NIEMAND uitgesloten.

Ik wordt nu gewoon buitengesloten van een actiepakket omdat ik in het Cogasgebied zit! Dit moet echt niet gekker worden!

Hier MOET een oplossing voor komen. het Cogas-gebied is best groot en heeft veel @home/Ziggoklanten. Waarom mogen deze mensen niet onderling gratis bellen??????????? (wat in het alles in 1 pakket zit!) En waarom mogen deze mensen niet profiteren van het alles in 1 pakket met hogere snelheden.
 
als internet z3 hebt, betaal je geen abbokosten voor telefonie, neem dan 24 uur bellen voor 10 euro en je kunt tot 2000 minuten kostenloos bellen met alle vaste nummers in nederland dus ook met niet ziggo klanten........


Deze reactie slaat echt alles. Je raakt totaal de kern van de zaak niet. Als ik overal weer lossen dingen voor moet doen ben ik gewoon duurder uit. Het alles in 1 pakket is juist een actiepakket met zeer veel voordelen!
 
Dit behelst namenlijk OOK dat de mensen in het Cogas-gebied niet onderling gratis kunnen bellen en ook niet kunnen profiteren van hogere snelheden tegen een lager bedrag.

Dat is niet hoog van de toren blazen maar realiteit. Ziggo is 1 bedrijf en wanneer Ziggo paketten aanbied dan dienen deze voor IEDEREEN te gelden, NIEMAND uitgesloten.

Ik wordt nu gewoon buitengesloten van een actiepakket omdat ik in het Cogasgebied zit! Dit moet echt niet gekker worden!

Hier MOET een oplossing voor komen. het Cogas-gebied is best groot en heeft veel @home/Ziggoklanten. Waarom mogen deze mensen niet onderling gratis bellen??????????? (wat in het alles in 1 pakket zit!) En waarom mogen deze mensen niet profiteren van het alles in 1 pakket met hogere snelheden.


Borderwolf wat is je bron? waar heb je de info vandaan dat je voor sommige diensten uitgesloten gaat worden??
 
Borderwolf wat is je bron? waar heb je de info vandaan dat je voor sommige diensten uitgesloten gaat worden??

Er is tot nu toe geen bron, alleen een zwaar vermoeden, omdat @Home wel eens vaker vergat dat er plekken zijn waar je de digitale diensten kunt afnemen zonder TV Basisabonnement. Hierdoor zal het me niet verbazen dat de alles-in-1-pakketten zoals ze afgelopen najaar zijn ingevoerd bij @Home, niet beschikbaar zijn voor Cogas klanten. Deze pakketten zijn immers inclusief TV Basis wat in Cogas gebied niet leverbaar is...
 
Er is tot nu toe geen bron, alleen een zwaar vermoeden, omdat @Home wel eens vaker vergat dat er plekken zijn waar je de digitale diensten kunt afnemen zonder TV Basisabonnement. Hierdoor zal het me niet verbazen dat de alles-in-1-pakketten zoals ze afgelopen najaar zijn ingevoerd bij @Home, niet beschikbaar zijn voor Cogas klanten. Deze pakketten zijn immers inclusief TV Basis wat in Cogas gebied niet leverbaar is...


In de kleine lettertjes staat: '' Bent u klant bij Cogas, dan kunt u een abbonnement afsluiten op televisie Z1 (digitaal basis of extra) internet en telefonie'. De analoge televisiedienst blijft u afnemen bij uw eigen aanbieder''

Daar staat dus dat je wel degelijk van digitaal basis gebruik kunt maken en ook van de andere ziggo diensten. Als je nu eens het eerste gedeelte weglaat (.......dan kunt u een abbonnement afsluiten op televisie Z1 (digitaal basis of extra) internet en telefonie')
hoe lees je het dan?
 
Heb nog even op de @Home site zitten zoeken en ook nu blijkt het al niet mogelijk om een voordeelbundel af te sluiten als je in het Cogas gebied zit.

Van de @Home site:
'Ik woon in een gebied waar @Home geen TV Basis levert (vb.Cogas of Kabelnoord gebied).
Waarom kan ik me niet aanmelden voor een Voordeelbundel?’
TV Basis is een vast onderdeel van de Voordeelbundel.
Zonder TV Basis kan de Voordeelbundel niet afgenomen worden.
Aangezien @Home in uw woonplaats geen TV Basis levert kunnen wij in uw woonplaats ook de Voordeelbundels niet aanbieden.
bron: @Home site

Het lijkt er dus op dat dit ook voor Ziggo zo blijft.
 
Ik heb inderdaad ook de brief gisteren gekregen, maar bij mij was alles
oranje in de folders... Zit overigens nu bij Casema.

Lijkt wel "Orange" oranje.

Maar leuk idd dat het morgen 16 mei gaat beginnen. Spannend ;)
 
Nog geen brief gehad (Casema klant).

Maar wie heeft nu weer de namen Z1, Z2, Z3 en Z3i verzonnen? Wat een nietszeggende vage namen. Vond de oude namen stukken beter.

Verder: Z3 en Z3i, hmmm. Lijkt er wel erg op dat de Z3i uitfaseren als ze het zelfs niet de naam Z4 waardig vonden.
Ben erg benieuwd wat ze straks met Docsis 3 gaan doen: Z3 verhogen naar zeg 30/40 of zo en Z3i afschaffen?

Wil overigens zeker niet alleen negatief zijn, een nieuw bedrijf biedt nieuwe kansen, maar als Casema Mega klant met digitale telefonie vraag ik me toch een beetje af of ik in prijs/kwaliteit straks een net niet pakket heb.

Maar eerst maar eens afwachten wat ze mij sturen en aanbieden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan