Reputatiepunten toekennen

  • Onderwerp starter ziggo-newby
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, lekker is dat. Mag grapjes-expert ook? Of culinair expert?
Alleen maar internet/pc gerelateerde onderwerpen maakt het saai, maar wellicht is dat de bedoeling.
In Borrelpraat hebben de de grapjesexperts wel gevonden hahaha... Culinair heeft inderdaad niets met dit forum te maken. Foei!!! Anders kreeg je 15 punten :oops:
 
Forumtip:
Door op het weegschaaltje bij een bericht te klikken kun je een poster een waardering voor zijn posts geven.
Daardoor krijgt iemand bij voldoende punten meer (of minder) groene blokjes.

Ik laat hem even groen, deze is letterlijk. Meer blokjes geven? De gemiddelde rep-power is 1 punt. Om iemand van 10 naar 50 te reppen heb je dus 40x30 reps nodig om deze persoon daar te krijgen. 1200x voten, het is maar waar je zin in hebt. Externe factoren daargelaten, maar als politiek den haag ook zo te werk gaat, dan zijn de peren gaar. Eenieder met meer dan 1 blokje zit nu al in een soort senaat op dit forum, maak ze allemaal maar monddood. Eens kijken waar dat toe leidt, dan wordt het gauw een kassa/radar forum. Ik bied me vrijwillig aan voor een IP-Ban. Beetje betere argumentering achter het puntensysteem, heren.
 
Forumtip:
Door op het weegschaaltje bij een bericht te klikken kun je een poster een waardering voor zijn posts geven.
Daardoor krijgt iemand bij voldoende punten meer (of minder) groene blokjes.

Ik laat hem even groen, deze is letterlijk. Meer blokjes geven? De gemiddelde rep-power is 1 punt. Om iemand van 10 naar 50 te reppen heb je dus 40x30 reps nodig om deze persoon daar te krijgen. 1200x voten, het is maar waar je zin in hebt. Externe factoren daargelaten, maar als politiek den haag ook zo te werk gaat, dan zijn de peren gaar. Eenieder met meer dan 1 blokje zit nu al in een soort senaat op dit forum, maak ze allemaal maar monddood. Eens kijken waar dat toe leidt, dan wordt het gauw een kassa/radar forum. Ik bied me vrijwillig aan voor een IP-Ban. Beetje betere argumentering achter het puntensysteem, heren.
Een ip ban is ook zooooooooooooooooooooo te omzeilen...

We blijven wel normaal in discussie hoor... geen dreigementen, niemand gaat weg, en anders blijven we in Borrelpraat ;)
 
Jee, en dit allemaal om een paar kleine groene blokjes ... *zucht*
Hoe belangrijk kunnen zulke ieniemienie dingetjes gemaakt worden?!
Ik snap het 'probleem' niet zo ...
Het gaat toch om "waardering voor posts" in het algemeen?!
Waarom dan in het ene forumdeel veel punten ineens kunnen uitdelen en in een ander deel minder?!

Nou ja, zal wel aan mij liggen ...
 
Nog even over de puntenkwestie. Heb ik er veel? Vast meer dan de forumleiding voor ogen had. Krijg ik er nog steeds veel? Vast meer dan de forumleiding had gedacht, ik heb er in principe nog veel openstaan, als het goed is, iets van 200. De enigen die een kwestie maken van de puntenissue, is de forumleiding zelf, dus waar sturen we dat heen? De users komen er zelf wel uit, zonder aanpassing van regeltjes. Nu doen jullie het niet goed, nu is de krachtigste voter des te sterker. Ontneem die voter weer zijn stem, en het lijkt ook weer nergens op. Conclusie, forumleiding, jullie zijn goed aan het rommelen in de marge. Zijn al jullie recentelijk hard toegenomen punten verklaarbaar...
 
Nou nou nou.... wat zijn we allemaal weer snel op de teentjes getrapt.:no:

Ik schreef dat er momenteel nog aan het puntensysteem getuned wordt en dat daarom op dit moment misschien sommige mensen nul punten uitdelen. Dat wil niet zeggen dat dit zo blijft.

Wat wel zal gaan veranderen is dat de punten meer moeten worden gegeven waar ze voor bedoeld zijn. Ik heb daar in de laatste dagen vele voorstellen voor langs zien komen. Gaan we dan wat proberen dan zie ik ineens alleen maar geklaag. Lees mijn vorige post even goed en pik er niet alleen een paar woorden uit zoals ik nu zie gebeuren.

Verder zullen jullie zoals ik dus eerder vroeg even geduld moeten hebben. De beheerders van het forum hebben behalve de vele uren die er per dag aan het beheer op gaat ook nog een drukke baan. Dit soort opmerkingen stimuleert nou niet direct dat we sneller gaan lopen.
 
Nou nou nou.... wat zijn we allemaal weer snel op de teentjes getrapt.:no:

Ik schreef dat er momenteel nog aan het puntensysteem getuned wordt en dat daarom op dit moment misschien sommige mensen nul punten uitdelen. Dat wil niet zeggen dat dit zo blijft.

Wat wel zal gaan veranderen is dat de punten meer moeten worden gegeven waar ze voor bedoeld zijn. Ik heb daar in de laatste dagen vele voorstellen voor langs zien komen. Gaan we dan wat proberen dan zie ik ineens alleen maar geklaag. Lees mijn vorige post even goed en pik er niet alleen een paar woorden uit zoals ik nu zie gebeuren.

Verder zullen jullie zoals ik dus eerder vroeg even geduld moeten hebben. De beheerders van het forum hebben behalve de vele uren die er per dag aan het beheer op gaat ook nog een drukke baan. Dit soort opmerkingen stimuleert nou niet direct dat we sneller gaan lopen.


Je betoog is half. Met 1 vingerklik kun je etterbakken als mijzelve pareren. Doe dat dan. Jullie deden het al stiekum met het geheime grijze blokje. Spreek het nu maar uit, de open kaart is de beste, ontneem mij m'n 5 onterechte blokjes maar. Wat is dit voor onzin? Bassie en Adriaan zijn er niets bij.
 
Nou nou nou.... wat zijn we allemaal weer snel op de teentjes getrapt.:no:
Dat os niet helemaal correct Cees... om dat te zeggen. Jullie zagen ineens heel veel mensen (inclusief mods) veel groene blokjes krijgen. Daar hebben jullie op ingespeeld. Ach, kat en muis spel...

Ik schreef dat er momenteel nog aan het puntensysteem getuned wordt en dat daarom op dit moment misschien sommige mensen nul punten uitdelen. Dat wil niet zeggen dat dit zo blijft.

Dat puntensysteem moet gewoon weg... de discussie die we wilden starten met z'n 'allen' is nu op gang.

Wat wel zal gaan veranderen is dat de punten meer moeten worden gegeven waar ze voor bedoeld zijn. Ik heb daar in de laatste dagen vele voorstellen voor langs zien komen. Gaan we dan wat proberen dan zie ik ineens alleen maar geklaag. Lees mijn vorige post even goed en pik er niet alleen een paar woorden uit zoals ik nu zie gebeuren.
Zoals ik al zei, het moet gewoon weg, het is geen 'vleeskeuring'.

Verder zullen jullie zoals ik dus eerder vroeg even geduld moeten hebben. De beheerders van het forum hebben behalve de vele uren die er per dag aan het beheer op gaat ook nog een drukke baan. Dit soort opmerkingen stimuleert nou niet direct dat we sneller gaan lopen.
Dat jullie het druk hebben, snap ik, maar uh... Cees... zoals je ziet werkt het gewoon niet ;)
 
Ik snap het probleem niet, als je eens bent met een poster moet je hem/haar gewoon punten kunnen geven als blijk van waardering. Als je nu iemand 'punten' wil geven moet je eerst 20 of 30 andere posters punten geven alvorens de éne post een blijk van waardering te geven:shock:. Maar als je dan twee posters 'beloont' met punten en je wil een andere poster ook punten geven je de melding krijgt "je hebt de afgelopen 24 uur teveel reputatiepunten weggeven. Dat je geen tweemaal hetzelfde bericht kan opwaarderen begrijp ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan