• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Meer pakketten leveren en laten betalen als besteld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bert Peeters

Forum Gebruiker
Berichten
38
Op 18-12 krijgen wij een wijzigingsbrief waar wij niets van wisten. wij hebben geen wijziging doorgegeven.
Volgens de helpdesk was de wijziging per internet aangevraagd. Wij hebben aangegeven dat wij geen wijziging hadden aangevraagd en dit ook niet van plan zijn.
Alles zou terug gedraaid worden. Dit is dan ook gedaan, maar vandaag hebben we opeens weer Film1, Sport1 en Digitaal totaalpakket. Hoe kan dat nu.
Wij vinden het een brutaliteit dat zomaar een pakketuitbreiding plaats vindt terwijl wij dit niet vragen.
Wat moeten we doen?
Wij hebben diverse malen vandaag Ziggo proberen te bereiken maar zonder resultaat.

Zie onderstaande mail,

Jullie hebben een wijzigingsformulier gemaakt op 16-12. die wij ontvangen hebben op 18-12 waarbij wij Film1, Sport1 en Digitaal totaalpakket zouden hebben besteld per internet.
Wij hebben toen we de brief kregen direct gebeld en er is ons beloofd dat dit weer terug gezet werd. Wij hebben alleen Kennis en Nieuws.
Tot onze verbazing controleren we weer vandaag en er staat weer alles op. Telefonisch kan ik U niet bereiken. Wij hebben niet sport 1 totale pakket en Film1 besteld.
Hiervoor wensen wij ook niet te betalen.
Gaarne bericht.
H.G.L. Peeters
 
Telefonisch kan ik U niet bereiken.
Probeer het toch eens. Wij kunnen vanaf hier voor jou niet zien wat er aan de hand is.

Als er een fout is gemaakt aan de kant van Ziggo, zijn zij zeker de beroerdste niet en zullen zij er voor zorgen dat alle gemaakte kosten gecompenseerd zullen worden.
 
Probeer het toch eens. Wij kunnen vanaf hier voor jou niet zien wat er aan de hand is.

Als er een fout is gemaakt aan de kant van Ziggo, zijn zij zeker de beroerdste niet en zullen zij er voor zorgen dat alle gemaakte kosten gecompenseerd zullen worden.

Ik heb nu met 3 verschillende telefoons geprobeerd te bellen (1 via kabel de andere twee via Vodafone) echter alleen maar gesprekstoon.


Wat moet ik doen, ik zal U een PM schrijven.

Alvast hartelijk dank
 
Naar welk nummer probeer je te bellen?
0900-1884 Ik heb ze er net aangekregen,
En hier werd mij verteld dat er vemeld stond dat ik reeds 18-12 gebeld had met de mededeling dat wij geen wijziging hebben doorgegeven, maar dat alles nog in behandeling was. Mijn vraag hoe kan het dat na 19-12 mijn producten weer in de goede staat hersteld zijn en vandaag per 21 - 12 weer dat uitgebreide pakket (Film1 enz), dit zou komen dat alles 6 stappen moest doorlopen en wanneer dat gebeurd was alles weer terug gedraaid zou worden.
Sorry misschien ben ik dom maar ik snap er niets van.
Tevens vind ik het niet eerlijk dat ik een maand moet gaan betalen en het daarna de maand daarop in mindering gebracht gaat worden.

Waarom zo gecompliceerd.
Het was voorheen toch goed en nu moeten wij eigenlijk weer gaan voorschieten en dat is niet zo'n klein bedrag.
Krijgen we soms rente terug?

Graag bericht.
Met vriendelijke groet, Bert Peeters
 
0900-1884 Ik heb ze er net aangekregen,
En hier werd mij verteld dat er vemeld stond dat ik reeds 18-12 gebeld had met de mededeling dat wij geen wijziging hebben doorgegeven, maar dat alles nog in behandeling was. Mijn vraag hoe kan het dat na 19-12 mijn producten weer in de goede staat hersteld zijn en vandaag per 21 - 12 weer dat uitgebreide pakket (Film1 enz), dit zou komen dat alles 6 stappen moest doorlopen en wanneer dat gebeurd was alles weer terug gedraaid zou worden.
Sorry misschien ben ik dom maar ik snap er niets van.
Tevens vind ik het niet eerlijk dat ik een maand moet gaan betalen en het daarna de maand daarop in mindering gebracht gaat worden.

Waarom zo gecompliceerd.
Het was voorheen toch goed en nu moeten wij eigenlijk weer gaan voorschieten en dat is niet zo'n klein bedrag.
Krijgen we soms rente terug?

Graag bericht.
Met vriendelijke groet, Bert Peeters
Je zou het abonnementsgeld kunnen storneren en vervolgens handmatig het juiste bedrag over kunnen maken.

Het 'openstaande' bedrag zal dan achteraf achter de schermen weer verrekend worden zonder dat jij er last van hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan