• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Activeren TV Digitaal na 2 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Robjee!

In augustus 2006 heb ik van @Home een aanbieding gekregen voor TV Digitaal. Als internetabonnee van @Home betaalde ik voor de digitale ontvanger plus het startpakket samen 30 euro.
Hier heb ik toen gebruik van gemaakt waarna ik de digitale ontvanger met de smartcart thuisgestuurd heb gekregen.

Door omstandigheden heb ik echter nooit TV Digitaal laten activeren en heb dus nog niet van digitale TV genoten.
Nu ben ik onlangs verhuisd en wil ik graag gebruik maken van Digitale TV van Ziggo met deze digitale ontvanger en smartcard.
Hoe kan ik nu mijn smartcard activeren waardoor ik gebruik kan maken van TV Digitaal van Ziggo?
 
hallo, mag geen probleem zijn. alles op de juiste manier aansluiten, smartcard in decoder plaatsen, en minimaal 1 dagje afwachten.
mocht hierna nog geen teken van leven zijn,dan helpdesk bellen en vragen of ze deze kunnen activeren.( je moet wel in het klanten bestand staan als zijnde bewoner nieuwe adres,en analoog tv-dienst betalen)

tip: bij het aansluiten, kan je alvast testen op nederland 1 of je beeld hebt, zo ja dan i het menu een software update doen voor betreffende decoder.)

mocht je er niet uitkomen, hier op dit forum is altijd wel iemand die je kan helpen met de juiste technische vragen/antwoorden.
en blijkt dat je technische "sleutel"hulp nodig hebt, vraag je toch om een ziggo monteur? die enkele tientjes die dat kost, mag de pret niet drukken.
(mensen geven x-duizend euro uit aan een tv, maar besparen vaak op connectoren en kabels)

goodluck.
 
Hier heb ik de decoder ooit een jaartje of wat op de zolder 'gegooid', daar ik er geen gebruik van maakte.
Wat ik heb gedaan is, even gebeld, men heeft toen de smartcard weer geactiveerd. Houd het nummer van de smartcard bij de hand.
Als men ziet dat je er een tijdje geen gebruik van maakt dan de-activeert men hem. (@home tijdperk, hoe 't nu is weet ik niet.)

Wel even zelf vantevoren de updates doen van je decoder, dat scheelt weer een telefoontje.
Zorg voor een goede verbinding, qua coax-kabel, dat was hier weer 't prob.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan