• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aanmelden bij HotSpot

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

michaell958

Hallo mensen ik heb een vraagje over het aanmelden bij wifi-spots

hoe kan ik de inlog codes vinden en kan ik me mede huisgenoten ook op het hotspot internet laten verbinden?

deze vraag is spoedig.

Gr michael
 
Mede-huisgenoten kunnen alleen inloggen als zij ook inlog-codes hebben van Ziggo.

Je kan de inlog-codes (gebruikersnaam en wachtwoord) vinden bij Mijn Ziggo.
 
2 gelijktijdige gebruikers met dezelfde codes...

Dit zou wel de regel zijn, maar mijn vrouw en ik hebben allebei een smartphone, en ik heb ook nog een tablet, natuurlijk probeerde ik om met alle drie gelijktijdig in te loggen, en dat lukte wonderwel. Trouwens wel op eigen wifispot, hoe het is als er een bijvoorbeeld in Amsterdam ingelogd is, en er twee in eigen omgeving, dat weet ik niet, maar ik heb alle vertrouwen dat dit ook wel mogelijk is.
 
Er kunnen tig apparaten gelijk verbonden zijn, maar er kunnen maar 2 gelijktijdig internetten (met zelfde inlogcodes). De 3e krijgt een foutmelding op de browser.
Wáár in NL doet er niet toe. Een centrale database van Ziggo registreert het gebruik. Na enkele minuten niets doen op een apparaat kan #3 gaan internetten, maar dan is #1 weer tijdelijk zonder internet.
 
De 3e krijgt een foutmelding op de browser.

Dat deel snap ik nooit. Waarom browser. Als ik met mijn tablet inlog zijn er wel een dozijn apps die het internet op kunnen en vaak staat de browser zelfs uit.

b.v. hoe zit het met mail, of een app van de krant?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan