• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ned 1,2 en 3 HD vertraging in geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, we willen de fix eerst als beta gaan testen.
 
ik ben ook bereid om te testen.
Ik kijk nu geen HD meer (NLD123) omdat het gewoon niet te doen is. Zonde.
 
We hebben samsung gevraagd om een tussen release uit te brengen met de fix. We willen deze release uitbrengen aan forum gebruikers, die deze release willen uittesten. We hebben namelijk te veel tegenstrijdige berichten over het wel of niet voorkomen van lipsync. Mocht er regressie ontstaan op bepaalde ontvangers dan houden we een release achter de hand om de ontvanger weer te downgraden.


Denk dat er voldoende bereidheid is om te testen Anoniem,dus ik zou zeggen vertel,vertel,maar niet te snel,we schrijven met je mee.:):):):):)
 
Omdat ik ook synchronisatie problemen had met de Samsung HD360 en ik digitaal op wilde gaan nemen heb ik een Humax 5050c gekocht.
Deze zit via HDMI op een Denon AV-versterker en dan via HDMI naar een Sharp full-HD LCD.
Ik had ook met de Humax synchronisatie problemen, maar gelukkig op alle kanalen evenveel. De Humax staat nu op 160 ms vertraging ingesteld en ik heb op SD en HD verder geen problemen meer :grin: :thumb up:

Nou heb ik mijn Samsung HD360 aan een kennis verkocht. Deze zit via HDMI aangesloten op een nieuwe Samsung televisie, ik dacht de 6-serie, en wat denk je: geen enkel synchronisatie probleem :!::!::!:

Het komt er dus op neer, wat eigenlijk al wel duidelijk was en nog maar weer eens bevestigd wordt, dat het (ook) een combinatie van apparatuur probleem is.
Samsung met Samsung lijkt goed te werken :roll:
 
Hallo Anoniem,

Eindelijk nieuws! Ik wil de fix ook graag voor jullie testen. Ik heb ook een Samsung DCB-H360RS met lipsyncproblemen. Ik hoor graag van je wat ik moet doen om de update te installeren.

We hebben samsung gevraagd om een tussen release uit te brengen met de fix. We willen deze release uitbrengen aan forum gebruikers, die deze release willen uittesten. We hebben namelijk te veel tegenstrijdige berichten over het wel of niet voorkomen van lipsync. Mocht er regressie ontstaan op bepaalde ontvangers dan houden we een release achter de hand om de ontvanger weer te downgraden.
 
Hallo Anoniem,

Eindelijk nieuws! Ik wil de fix ook graag voor jullie testen. Ik heb ook een Samsung DCB-H360RS met lipsyncproblemen. Ik hoor graag van je wat ik moet doen om de update te installeren.

We hebbend de vraag neergelegd bij Samsung, ik verwacht in de komende dagen een (postieve) reactie. Samsung moet de software eerst aanbieden aan Irdeto voor een zgn signing, anders accepteert een standaard productie box de software niet.
 
Had gisteravond weer de hele avond op Ned 1 geluids hicken.
 
We hebbend de vraag neergelegd bij Samsung, ik verwacht in de komende dagen een (postieve) reactie. Samsung moet de software eerst aanbieden aan Irdeto voor een zgn signing, anders accepteert een standaard productie box de software niet.
Ik wil wel testen, hoor!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan