• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Post hier indien de snelheidsverhoging al hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.
speed.io.png
https://speed.io/pics/2174/0222/speed.io.png
 
Het is nu 01-07-09 en nog steeds geen snelheid verhoging :x
Wie heeft in postcode 6373 gebied ook nog geen verhoging

Ziggo komt dus niet na wat ze belooft hebben
 
Het is nu 01-07-09 en nog steeds geen snelheid verhoging :x
Wie heeft in postcode 6373 gebied ook nog geen verhoging

Ziggo komt dus niet na wat ze belooft hebben
Ze hebben beloofd vanaf 1 juli. Wat is er dan volgens jou niet juist? Lezen mensen, lezen.
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_0 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7A341 Safari/528.16
 
Ik denk dat we allemaal de helpdesk moeten gaan bellen en melding maken dat de snelheid nog niet ingevoerd is. :schater: :thumb up:
 
Ze hebben beloofd vanaf 1 juli. Wat is er dan volgens jou niet juist? Lezen mensen, lezen.
(...)

Juist, vanaf 1 juli is de snelheid hoger, dat is wat er gemeld is in de media. Dat betekend bij mij dat om 00:00 op 01-07-2009 de knop omgaat en de snelheid omhoog. Niet vanaf 1 juli gaan we eens nadenken over hoe we eventueel in de toekomst mensen een hogere snelheid zouden kunnen geven.
 
Bij mij was de verhoging gisteren al doorgevoerd.
Maar zoals inderdaad al zo vaak op het forum is gezegd, het is VANAF 1 juli en niet PER 1 juli. De verhoging wordt (zoals bij de vorige verhogingen ook het geval was) gefaseerd ingevoerd. Kan dus nog wel even duren voordat iedereen de verhoging heeft. Be patient.:rolleyes:
 
Bij mij was de verhoging gisteren al doorgevoerd.
Maar zoals inderdaad al zo vaak op het forum is gezegd, het is VANAF 1 juli en niet PER 1 juli. (...)

Dat is natuurlijk gezeik over semantiek, de gemiddelde persoon denkt dat als er VANAF 1 juli staat dat ie op 1 juli de nieuwe snelheid heeft. Het feit dat dit niet duidelijk is, is een falen van de communicatie afdeling van Ziggo, als het inderdaad zo is dat er pas na 1 juli begonnen wordt met de upgrade dan had dit duidelijker naar de media gecommuniceerd moeten worden.
 
In enkele gevallen heeft het nut om de ARRIS modem te resetten.
Mocht je dan de snelheid nog niet halen, bel dan de HD.
Ik denk dat we allemaal de helpdesk moeten gaan bellen en melding maken dat de snelheid nog niet ingevoerd is. :schater: :thumb up:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan