• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opzeggen Volop Bellen Altijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

PeeWee

Weet iemand of je Volop Bellen Altijd kunt opzeggen via internet of dat je daar altijd de klantenservice voor moet bellen? Ik heb gezocht bij Mijn Ziggo, maar ik zie geen mogelijkheid om daar mijn telefonie-abo te wijzigen (behalve nummermelding, voicemail etc.).
 
Weet iemand of je Volop Bellen Altijd kunt opzeggen via internet of dat je daar altijd de klantenservice voor moet bellen? Ik heb gezocht bij Mijn Ziggo, maar ik zie geen mogelijkheid om daar mijn telefonie-abo te wijzigen (behalve nummermelding, voicemail etc.).

Ja het kan via mijn ziggo als volgt:

- Inlggen bij "mijn Ziggo"
- ga links naar mijn producen
- ga naar tabblad product wijzigen
- postcode en huisnummer invullen
- bij "Abonnement en/of instellingen wijzigingen" Telefonie kiezen
- aankruizen "Ik wil de abonnementsvorm van mijn 1e telefoonlijn wijzigen"
- Welke abonnementsvorm heb je nu? je huidige abonnenmentsvorm kiezen
- Ik wil het wijzigen in; kiezen optie 1: - Telefonie Z1 € 9,95 p/mnd


Dit heb ik ook pas geleden gedaan bij mijn "Alles in 1 plus" pakket en het werkt perfect.


Tommy.
 
Ja het kan via mijn ziggo als volgt:

- Inlggen bij "mijn Ziggo"
- ga links naar mijn producen
- ga naar tabblad product wijzigen
- postcode en huisnummer invullen
- bij "Abonnement en/of instellingen wijzigingen" Telefonie kiezen
- aankruizen "Ik wil de abonnementsvorm van mijn 1e telefoonlijn wijzigen"
- Welke abonnementsvorm heb je nu? je huidige abonnenmentsvorm kiezen
- Ik wil het wijzigen in; kiezen optie 1: - Telefonie Z1 € 9,95 p/mnd


Dit heb ik ook pas geleden gedaan bij mijn "Alles in 1 plus" pakket en het werkt perfect.


Tommy.
De optie 'Telefonie' wordt bij mij niet aangeboden bij "Abonnement en/of instellingen wijzigingen" . Ik kan alleen kiezen tussen 'Extra zenderpakketten' en 'Alles-in-1 pakket'. Vreemd.
 
De optie 'Telefonie' wordt bij mij niet aangeboden bij "Abonnement en/of instellingen wijzigingen" . Ik kan alleen kiezen tussen 'Extra zenderpakketten' en 'Alles-in-1 pakket'. Vreemd.

Dan zou ik toch maar even bellen met Ziggo. Bij mij lukte het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan