• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo opzeggen nachtmerrie!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gert42

Omdat ik na de overgang naar Ziggo continue klachten heb gehad met internet, heb ik getracht de helpdesk te bellen. Dit is in drie weken tijd NIET gelukt. We schrijven juni en juli...Uiteindelijk had ik iemand en zou er een monteur komen op 28 augustus. Twee maanden een knudde verbinding en pas op 28 augustus zicht op hulp.
Toen was ik het zat.
Daarna heb ik online opgezegd, maar ik heb ook een brief gestuurd op 26 augustus omdat ik er geen vertrouwen meer in had. Voor alle zekerheid...
De monteur ook afgezegd. Maar wie stond er op de stoep? De monteur! Hij heeft het modem meegenomen en gaf mij geen ontvangstbewijs.
Daarna heb ik niets meer gehoord, dus op 2 september heb ik een aangetekende brief gestuurd met als onderwerp opzegging per 15 september, het modem dat is gertourneerd en het storneren van eventuele facturen.
Je snapt het al, ik krijg gewoon een factuur! Geen antwoord!
Vandaag weer de helpdesk gebeld, 21 minuten nmaar dat kl*&e muziekje geluisterd, 2 euro kwijt en pats! verbinding verbroken door Ziggo!
Ik stuur vandaag nogmaals alle brieven die ik al gestuurd heb op, met hun standaardformulier, storneer alles en schakel zoals gezegd in mijn aangetekende brief op 23 september mijn rechtsbijstand in.
Ik ben het zat zo onbeschoft behandeld te worden!
Wellicht kan via dit forum contact opgenomen worden door Ziggo? Wellicht kan de Moderator mij hiermee helpen.

Mijn klantnummer is 12095574
Dat zou mooi zijn...
Ik ben in staat naar Groningen te rijden om eens een mens te zien te krijgen en dit drama eindelijk eens af te sluiten.
Ziggo? Nooit weer!!!!!!:cry:
 
Geinig, ik zoek hier op het forum naar hoe ik op moet zeggen en kom deze post tegen van een mede-Volendammer. :)

Na 8 jaar Sonera/Multikabel/QuickNet/Ziggo heb ik het nu helemaal gehad met Ziggo. Ik ben er klaar mee. De snelheid is ruk sinds QuickNet overging naar Ziggo en voor minder geld krijg je ergens anders meer. Jammer maar helaas. Dit is dus ook de laatste keer dat ik post op dit forum want ik ga het nu in ieder geval een jaartje bij online.nl proberen. Eerst maar even opzoeken hoe ik moet opzeggen, want de Ziggo site zegt alleen maar "Je producten zijn nog niet omgezet naar Ziggo. Daarom kun je de juiste antwoorden op je vragen alleen op de @Home site vinden." en dat slaat helemaal nergens op want ik heb allang een Ziggo account aangemaakt, etc. En ik heb niks met @home, nooit gehad ook.
 
apezak

Nu, 1 oktober, niks meer gehoord sinds 19/9.
Apezak, wat een bedrijf! Nooit meer Ziggo!
Zelfs nav dit forum geen mailtje of brief.
De klant is koning maar niet bij Ziggo...
 
Nu, 1 oktober, niks meer gehoord sinds 19/9.
Apezak, wat een bedrijf! Nooit meer Ziggo!
Zelfs nav dit forum geen mailtje of brief.
De klant is koning maar niet bij Ziggo...



Jeetje wat een kritiek op ziggo
ik ben dik te vreden over ziggo
ik zat eerst bij planet de snelste verbinding had ik daar nou dat heb ik geweten ik haalde nooit de snelheid die ervoor stond
ben toen over gegaan naar @home heb daar de snelste verbinding gehad 20 down en 2 upload ik wist niet wat mij over kwam geweldig allemaal op deze manier was het mooi interneten
Toen zijn ze overgegaan naar ziggo dat heeft in het begin probleempjes opgeleverd.Maar nu heb ik geen enkel probleem meer met ziggo

En je moet niet vergeten dat het niet niks is wat ze moeten doen daarzo 3 bedrijven gaan samen en dat moet allemaal ziggo worden en daar kan dan iets mis gaan toch ...

Je moet ze gewoon even de tijd geven en als alles op regels is dan is het een top bedrijf wat ik je zeg

Groet Gerard001:frons:
 
Brief van Ziggo

Vandaag een ondertekende brief gehad van Ziggo. Einde contract per 30 september.
Ik ben blij met de reactie, maar het had allemaal zo veel beter gekund.
En wat het samengaan van drie bedrijven betreft; dat gebeurt wel vaker en is reden des te meer om je zaakjes op orde te hebben.
Vergeet niet dat Ziggo is samengegaan dmv hedgefunds, primair gefocust op winst en niet op service.
Ik wens ze desondanks alles succes...!
 
Vergeet niet dat Ziggo is samengegaan dmv hedgefunds, primair gefocust op winst en niet op service.
Dat is wel heel erg zwart/wit. Zonder die service, geen winst ;) Zelfs minimale service is service.

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggg
 
Jeetje wat een kritiek op ziggo
ik ben dik te vreden over ziggo
ik zat eerst bij planet de snelste verbinding had ik daar nou dat heb ik geweten ik haalde nooit de snelheid die ervoor stond
ben toen over gegaan naar @home heb daar de snelste verbinding gehad 20 down en 2 upload ik wist niet wat mij over kwam geweldig allemaal op deze manier was het mooi interneten
Toen zijn ze overgegaan naar ziggo dat heeft in het begin probleempjes opgeleverd.Maar nu heb ik geen enkel probleem meer met ziggo

En je moet niet vergeten dat het niet niks is wat ze moeten doen daarzo 3 bedrijven gaan samen en dat moet allemaal ziggo worden en daar kan dan iets mis gaan toch ...

Je moet ze gewoon even de tijd geven en als alles op regels is dan is het een top bedrijf wat ik je zeg

Groet Gerard001:frons:

Ik wil niet rot doen maar werk je voor Ziggo of zo. Ziggo is een en al drama. Dat zeggen we niet alleen hier op het forum, dat hoor je overal. Probeer al 2 weken iemand aan de veter te komen, via telefoon en mail maar totaal geen reactie. Telefoon heb ik al lang op gegeven. Maar ook de mail is 0.

Dus dat ziggo zo geweldig is....humbuck:evil:
 
Ik wil niet rot doen maar werk je voor Ziggo of zo. Ziggo is een en al drama. Dat zeggen we niet alleen hier op het forum, dat hoor je overal. Probeer al 2 weken iemand aan de veter te komen, via telefoon en mail maar totaal geen reactie. Telefoon heb ik al lang op gegeven. Maar ook de mail is 0.

Dus dat ziggo zo geweldig is....humbuck:evil:
Misschien moeilijk voor te stellen voor je maar er zijn ook mensen die wel tevreden zijn over Ziggo. Ik ben daar een van en NEE ik werk niet bij Ziggo. Hier kom je alleen maar "klagers" tegen (niet negatief bedoeld!!!). Als je alleen op de verhalen hier afgaat, zou je geen Ziggo meer durven nemen. Schrale troost, problemen hebben ook de ADSL aanbieders met hun combi abonnementen.
 
Ik geloof best dat er mensen zijn die tevreden zijn met Ziggo. Zolang je ook geen problemen hebt en geen zaken hoeft te doen met de klantenservice, is er ook niks aan de hand. De ellende begint pas als je de totaal onbereikbare helpdesk nodig hebt.

Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan