• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo in het Cogasgebied

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op troublesathome hebben we daarvoor de "klaagmuur" misschien een idee voor dit forum :wink:
 
Op troublesathome hebben we daarvoor de "klaagmuur" misschien een idee voor dit forum :wink:


Troubles At Home is helaas gedegradeerd tot forum dat amper nog bestaansrecht heeft.
Van dat clubje moet je dan ook totaal geen hulp meer verwachten.
 
Troubles At Home is helaas gedegradeerd tot forum dat amper nog bestaansrecht heeft.
Van dat clubje moet je dan ook totaal geen hulp meer verwachten.
Klopt, ik heb daar een bezoekje gebracht, maar het lijkt me een beetje verre geschiedenis.
 
Off topic reageren

Mensen, en zo helpen jullie zelf iedere discussie om zeep. Iemand plaatst al dan niet in zijn post een opmerking die minder terzake is en happetap voer voor meer reacties.

Stop daar alsjeblieft mee; hier is bijna niet meer tegenop te modereren.

Als je zonodig off topic wil reageren :
Reply met een quote;
Copy het bericht;
Ga naar borrelpraat of een relevante discussie;
Open daar een discussie;
Plak je quote;
en doe daar je verhaal.
Dit wordt echt te gek.
 
@Bordewolf,

het is nu allemaal wel duidelijk, je hebt je statement gemaakt. Je denkt toch niet wanneer je telkenmale in herhaling valt en je frustraties van je afschrijft, dat je hiermee iets bereikt via dit forum? Bewandel andere wegen om op termijn je gelijk te krijgen. Hier op dit forum is het wel inmiddels duidelijk hoe gefrustreerd je bent.


Het lijkt wel of bordewolf gereincarneerd is op sat4all.com. Daar is 'Littlesat' ook bezig met een hetze tegen van alles & nog wat vwb Ziggo.

Gert.
 
toch Alles-in-1 in het Cogas gebied?

Zojuist contact gehad met Ziggo om Alles in een pakket aan te vragen, de Plus variant om precies te zijn.
Omdat in het Alles-in-1 ook de kosten zitten van een analoge aansluiting moet deze ook van Ziggo worden afgenomen.
Nou dacht ik dat dit voor mensen die in het Cogas verzorgingsgebied wonen geen mogelijkheid is. Door de klantenservice van Ziggo werd mij verteld dat ik de kabel van Cogas op moet zeggen en dat Ziggo dit dan kan overnemen voor een eenmalig bedrag van 35 euro. Let hierbij wel op dat er geen 'gat' ontstaat tussen het moment dat je de kabel niet meer afneemt van de Cogas en het moment dat je de kabel gaat afnemen van Ziggo!
Als dit klopt dan vind ik dit wel een serieuze optie. Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen?
 
Zojuist contact gehad met Ziggo om Alles in een pakket aan te vragen, de Plus variant om precies te zijn.
Omdat in het Alles-in-1 ook de kosten zitten van een analoge aansluiting moet deze ook van Ziggo worden afgenomen.
Nou dacht ik dat dit voor mensen die in het Cogas verzorgingsgebied wonen geen mogelijkheid is. Door de klantenservice van Ziggo werd mij verteld dat ik de kabel van Cogas op moet zeggen en dat Ziggo dit dan kan overnemen voor een eenmalig bedrag van 35 euro. Let hierbij wel op dat er geen 'gat' ontstaat tussen het moment dat je de kabel niet meer afneemt van de Cogas en het moment dat je de kabel gaat afnemen van Ziggo!
Als dit klopt dan vind ik dit wel een serieuze optie. Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen?
Vraag om officiële bevestiging staat uit.
 
Voor de mensen in Almelo geen probleem, het abo-geld van de analoge kabel is daar hetzelfde als bij Ziggo. In omliggende gebieden ligt de prijs van analoge kabel iets lager. maar goed dat weegt wel op tegen een gratis decoder, dubbele internetsnelheid etc. Ik vind overigens wel dat wanneer Ziggo de analoge kabel overneemt ze ook voor een opzegging bij Cogas moeten zorgen!

Wordt mijn analoge signaal anders, krijg ik andere kanalen dan mijn buurman ??? Nee! Dus waar komt het nu op neer: ik moet Cogas een oprotvergoeding betalen van € 35,=. De "gratis" decoder is daarmee een sigaar uit eigen doos!
 
Voor de mensen in Almelo geen probleem, het abo-geld van de analoge kabel is daar hetzelfde als bij Ziggo. In omliggende gebieden ligt de prijs van analoge kabel iets lager.
In Almelo ligt het bedrag ook lager dan bij Ziggo namelijk € 14,50 ipv € 15,90.
Alleen in Ane, Anerveen, De Krim en Gramsbergen is het tarief gelijk aan Ziggo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan